Verslo valdymo, apskaitos ir duomenų analizės sistemas kurianti bei diegianti bendrovė „Prototechnika“ nusprendė griebti mokslų jautį už ragų: jei semtis žinių, tai visiems, jei skirti tam laiko, tai rimtai. ES fondų lėšomis iš dalies finansuojamuose darbuotojų mokymų projekte „Prototechnika“ vadovų ir darbuotojų profesinės kvalifikacijos tobulinimas“ dalyvauja visi įmonės specialistai, projektas trunka daugiau kaip metus, rašoma pranešime.
„Prototechnikos“ specialistai pripažįsta, kad mokymai ne tik sustiprina ryšį su kolegomis – keičiasi ir darbų organizavimo įpročiai, atrandamos įmonės procesų valdymo klaidos, sugebama į konfliktines, sudėtingas situacijas pažvelgti kitu kampu.
Vidmantas Narijauskas, bendrovės programavimo skyriaus vadovas, drauge su kitais kolegomis mokosi „Lean“ metodologijos principų. Ši automobilių gamintojo „Toyota“ sukurta ir sėkmingai pritaikyta sistema padeda iš esmės pakeisti įmonės požiūrį į veiklos procesus ir jų valdymą. Pasak V. Narijausko, nors „Lean“ mokymai suteikia daug praktinės naudos, tačiau užsiėmimų metu svarbiausia įsisavinti naujus įgūdžius, išmokti identifikuoti problemas ir koncentruotis į tai, kas svarbu.
Kituose mokymuose dalyvavę „Prototechnikos“ darbuotojai pasakoja, kad „Agile“ metodologiją atskleidžiančių užsiėmimų metu sėmėsi programų vadybos žinių, analizavo produktų valdymo ciklus, modeliavo situacijas, peržvelgė sėkmės pavyzdžius. Įgytas žinias praktikoje taikanti produkto grupės vadovė Giedrė Milto sako, kad „Agile“ metodologija leidžia suplanuoti darbus, o vėliau įvertinti, ar šie planai buvo įgyvendinti.
Su klientais daugiausiai bendraujantys „Prototechnikos“ specialistai dalyvauja klientų aptarnavimo gerinimo ir konfliktų valdymo mokymuose. Jie pastebi, kad įgytas žinias taiko ir darbe, ir bendraudami su kolegomis.