Perėjimo prie skaitmeninės TV informacinė kampanija, už kurią atsakinga Susisiekimo ministerija, neinformuoja Lietuvos žmonių, kad kabelinių operatorių abonentams televizija kitąmet nebus išjungta. Tuo pasipiktinusios kabelinės televizijos baiminasi, kad dėl žiūrovų klaidinimo jos kitąmet gali prarasti dalį vartotojų.
Vaiva Žukienė, Lietuvos kabelinės televizijos asociacijos prezidentė, pripažįsta, kad kitąmet Lietuvoje numatomas analoginės antžeminės TV išjungimas bus didžiulis iššūkis kabelinėms TV.
„Verslo žinioms“ V. Žukienė sakė, jog asociaciją labiausiai gąsdina per menkas akcentavimas, jog mokamos televizijos klientų – tarp jų ir kabelinių TV abonentų – analoginės antžeminės televizijos išjungimas nepalies. Jiems nereikės įsigyti nei priedėlių, nei naujų televizorių.
Pasak V. Žukienės, apie prastą žmonių informavimą signalizuoja ir apklausos. 19 procentų šalies gyventojų net nežino, kokią televiziją – analoginę ar skaitmeninę – jie šiuo metu žiūri. Pašnekovė ragina informacinės kampanijos rengėjus aiškiau informuoti visuomenę, kurių televizijų klientams kitąmet televizija bus išjungta, o kurių ne. Kitaip gali nutikti kaip Latvijoje, kur kabelinės TV prarado dalį klientų.
„Lattelecom“ metė didžiulius pinigus į reklamos kampaniją, kuri sudarė vartotojams įspūdį, jog jei jie nepasirinks „Lattelecom“ televizijos paslaugų, tai liks išvis be televizijos. Ir nesvarbu, kad vartotojai jau naudojosi kabeline, palydovine ar kokia nors kita TV, kuri visai nebus išjungta. Vartotojai buvo suklaidinti, iš to išlošė „Lattelecom“ – jis prisiviliojo 45 tūkstančius naujų klientų, tarp jų ir iš kabelinių tinklų“, – pasakoja V. Žukienė.
Martynas Čerkauskas, susisiekimo ministro patarėjas, tikina, kad kabelinės TV nerimauja be reikalo. Pasak jo, kol kas transliuojamas tik įvadinis klipas, kuriuo siekiama suteikti bendro pobūdžio informaciją. Netrukus bus sukurtas dar vienas reklaminis klipas, kuriame bus pateikta detalesnė informacija.