Nuo šiandien Lietuvos įmonėms, turinčioms interneto tinklalapį, Livechat.lt siūlo galimybes konsultuoti savo lankytojus realiu laiku. Klientams ir besidomintiems Jūsų paslaugomis bus sudaryta galimybė, nekeičiant komunikacijos kanalo, užduoti klausimus ir gauti atsakymus akimirksniu.
Konstultacijos realiu laiku yra paprastas, greitas, patogus ir nemokamas būdas Klientui gauti atsakymus į savo klausimus.
Didžiajai daliai kompanijų Lietuvoje internetinis tinklalapis tapo kasdieniniu darbo įrankiu ir komunikacijos kanalu. Tačiau ar iš tikrųjų internetinis tinklalapis gali vadintis pilnaverčiu komunikacijos kanalu, pilnai tenkinančiu šiuolaikinio interneto vartotojo poreikius ?
Statistikos departamento duomenimis, net 54,7 procentai Lietuvos internautų informacijos apie prekes ir paslaugas ieško internete. Būtent todėl šis komunikacijos kanalas įgauna vis didesnę svarbą. Atėjus į tinklalapį, pavyzdžiui, per paieškos sistemas ir nesuradus reikiamos informacijos yra nemaža tikimybė, kad vartotojas sugrįš į paieškos puslapį ir pasirinks kitą rezultatą. Lygiai taip pat kaip nesant tradicinėje parduotuvėje konsultantui, pirkėjas, neturėdamas atsakymo, lemiančio apsisprendimą, greičiausiai apsisuks ir išeis.
Livechat.lt paslauga leidžia būti šalia savo potencialaus kliento kaip tik tuo momentu, kai jis nori paklausti. Paslaugos klientai gauna galimybę konsultuoti savo lankytojus realiu laiku ir taip gerinti aptarnavimo kokybę, didinti konkurencingumą ir pardavimus.
„Sunku įsivaizduoti, kad tradicinėje parduotuvėje nebūtų nei vieno konsultanto, o ant sienos būtų užrašyta: Turite klausimų? Paskambinkite mums. Tačiau taip sąlyginai yra daugelyje interneto tinklalapių ir elektroninėse parduotuvėse. Vartotojui tokiu atveju reikia keisti komunikacijos kanalą, skambutis jam kainuoja, linija gali būti užimta, o vadovai labai dažnai neturi galimybių kontroliuoti aptarnavimo telefonu kokybės. Livechat.lt klientai pamirš apie tokias problemas“, – teigia paslaugą teikiančios įmonės UAB „Elektroninio verslo sistemos“ direktorius Edgaras Dadašovas.
Livechat.lt klientai gauna specialų programinį kodą, kurį integruoja į savo tinklalapį ir tokiu būdu gauna galimybę bendrauti su savo lankytojais realiu laiku. „Buvome pirmieji Livechat.lt klientai ir jau dabar galiu pasakyti, kad tai pasiteisino. Praėjus vos 2 mėnesiams, per dieną turime 5–6 pokalbius per Livechat.lt ir dalis jų pasibaigia pardavimais, o pats konsultavimo procesas tapo greitesiniu ir labiau kontroliuojamu. Nors pagrindiniu kanalu lieka elektroninis paštas, jis yra žymiai lėtesnis, o mes pukiai suprantame, kad klientas nevisada nori arba gali laukti“, – sako Prenumerata.lt projektų vadovė Augustė Zabulytė.