Bendrovė „Google“ paskelbė atsisakysianti kai kurių produktų bei reorganizuos pajėgas daugiau dėmesio skiriant tiems projektams, kurie bendrovei yra pelningiausi, skelbia ibtimes.com.
„Per kelis ateinančius mėnesius atsisakysime daugelio produktų, kai kuriuos prijungsime prie kitų projektų kaip papildomas paslaugas“, – sakė „Google“ viceprezidentas Alanas Eustace'as, šį sprendimą pavadinęs „rudeniniu apsivalymu“. Šis paslaugų atsisakymas atitinka generalinio direktoriaus Larry Page'o nurodytą veiklos liniją „skirti daugiau resursų didelės svarbos produktams – tiems, kurie gerinam milijardų žmonių gyvenimus“.
Vienas iš egzistenciją bebaigiančių produktų yra „FastFlip“ – jis „Google News“ skaitytojams suteikė galimybę perversti kelių interneto naujienų publikacijų puslapius iš vienos vietos.
„Kelis pastaruosius metus „FastFlip“ eksperimentas stiprino naujovišką požiūrį į greitesni, turtingesnį turinio pateikimą internete ir išliks kituose mūsų turinio pateikimo įrankiuose“, – skelbiama „Google“ pareiškime.
Taip pat išnyks „Sidewiki“, „Google Desktop“, „Google Web Security“, „Image labeler“, „Notebook“ ir „Subscribed Links“.
Bus atsisakoma ir klausimų bei atsakymų paslaugos „Aardvark“, kurią „Google“ praėjusiais metais įsigijo už 50 mln. dolerių, tačiau „Google“ ir „Aardvark“ inžinieriai tvirtina, kad jų sukurtos technologijos bus panaudotos kituose projektuose. Naujasis generalinis „Google“ direktorius keičia bendrovės kryptį į efektyvesnį egzistuojančio verslo išnaudojimą.
„Dabar produktus skirstau į tris kategorijas. Pirmojoje yra mūsų reklaminiai produktai, pagrindinis bendrovės pajamų šaltinis. Kita kategorija yra produktai, kuriuos labai mėgsta vartotojai – „Youtube“, „Android“, „Chrome“. Taip pat yra naujų produktų kategorija – „Google+“, „Commerce“ bei „Local“, – aiškino L. Page'as.
28 000 „Google“ darbuotojų sukūrė daugybę produktų ir paslaugų, tačiau investuotojai palankiai vertina strategiją koncentruoti verslą bei savo nuomonę apie tai išreiškė po to, kai vasarą buvo atsisakyta „Google Labs“.