Pasaulinis IT inovacijų taikymo lyderis „Intel“ pristato naują prekės ženklą. Jis žymi ir naują kompanijos veiklos etapą, kurio metu didžiausias dėmesys bus skiriamas informacijos technologijų, produktų ir iniciatyvų vystymui.
„Intel“ yra vienas iš didžiausią vertę turinčių prekės ženklų pasaulyje. Plėsdami kompaniją ketiname šią vertę dar labiau didinti“, - sako Erikas Kimas (Eric Kim), „Intel“ viceprezidentas ir pardavimų bei rinkodaros grupės vadovas.
Pokyčių kompanijoje pradžia tapo mobiliosios technologijos „Centrino“ vystymas ir kompanijos orientacija į platformų modelius, atsiradusi po pernai įvykdytos reformos. Šiuo metu „Intel“ didžiausią dėmesį skiria keturioms pagrindinėms sritims – mobilumui, skaitmeniniams namams, verslui ir sveikatai. Jau šių metų pradžioje „Intel“ ketina pristatyti technologiją „ViiV“ - naują platformą skaitmeniniams namams.
Naujoji „Intel“ prekės ženklų sistema suvienodina ir padeda lengviau atpažinti visus „Intel“ produktus ir platformas. Jie bus žymimi technologijų „ViiV“ ir „Centrino“, taip pat naujai sukurtų individualių procesorių, lustų, motininių plokščių bei kitų produktų logotipais. Be to, kiekvieno „Intel“ produkto logotipas turės daug pačios kompanijos logotipo elementų.
Naujasis „Intel“ logotipas pakeis ir 1991 metais atsiradusį logotipą „Intel Inside“, ir originalųjį logotipą „Intel“, sukurtą dar prieš 37 metus kompanijos įkūrėjų Roberto Noiso (Robert Noyce) ir Gordono Mūro (Gordon Moore).
„Naujojo kompanijos prekės ženklo šūkis „Intel. Leap ahead“ paprastai išreiškia tai, kas mes esame ir ką darome. „Intel“ visada siekė būti atradėjais ir dideliu žingsniu pirmauti technologijų, gamybos, švietimo, socialinės atsakomybės ir daugelyje kitų sričių“, - pažymėjo E.Kimas.