Šiandien Vilniuje atidarytas naujos kartos telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ salonas-flagmanas, atspindintis „TeliaSonera“ grupės novatorišką požiūrį į klientų aptarnavimą. Tai pirmasis naujos koncepcijos salonas-flagmanas ne tik Lietuvoje, bet ir tarp visų „TeliaSonera“ grupės įmonių.
„Nuolat siekiame savo klientams pasiūlyti daugiau vertės ir atitikti jų lūkesčius, todėl didžiuojamės, kad Lietuvos vartotojams pirmiesiems galime pristatyti saloną-flagmaną, neturintį analogų ne tik Baltijos šalyse, bet ir vienintelį tokį tarp visų „TeliaSoneros“ grupės įmonių. Pagal tarptautinę „TeliaSoneros“ koncepciją įrengtas salonas atitinka pasaulinio lygio standartus ir padės mums suteikti geriausią patirtį jame apsilankiusiems žmonėms“, – sakė „Omnitel“ viceprezidentas pardavimams Rytis Ambrazevičius.
„Šiandien pristatome novatorišką požiūrį į klientų aptarnavimą – naujajame mūsų salone galima rasti namų aplinkai būdingą jaukumą, atvirą paslaugų išdėstymą, patogų erdvės išplanavimą ir plačias galimybes išmėginti naujus mobiliojo ryšio sprendimus. Čia užsukęs klientas pajus atidų, bet ne įkyrų dėmesį jo poreikiams, kuris perteikiamas ir „Omnitel“ šūkyje „Pirmiausia – Jūs“, – teigė „Omnitel“ viceprezidentė klientų patirčiai ir procesams Lina Galatiltė.
„Omnitel“ salonas-flagmanas duris atvėrė Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“. Jo plotas išplėstas iki 200 kv. m., salone įrengtos kelios atskiros funkcinės erdvės. Svarbiausias naujojo salono išskirtinumas – speciali interaktyvioji erdvė „Sužinok, patirk, išbandyk“, kurioje vyks naujų produktų ir paslaugų pristatymai, įvairūs renginiai ir susitikimai su bendrovės klientais.
Svarbiausias interaktyviosios erdvės akcentas – didelis ekranas, prie kurio galima prijungti telefonus ar planšetinius kompiuterius. Taip jų funkcijas tuo pačiu metu bus galima pademonstruoti klientų grupei, o salono lankytojai galės išmėginti planšetinius kompiuterius ir juose įdiegtas programėles, pvz., žaidimus.
Naujajame „Omnitel“ salone atsiras ir poilsio erdvė, kurioje bus galima prisėsti ir išgerti puodelį kavos. Be to, lankytojai galės skaityti dienos naujienas specialiai tam įrengtuose planšetiniuose kompiuteriuose, kuriuose įdiegtos žiniasklaidos leidinių programėlės.
Salone įrengti atviri demonstraciniai stendai bei galimybė virtualiu būdu susisiekti su „Omnitel“ konsultantu, kuris atsakys į rūpimus klausimus ar pademonstruos įrenginius, jei visi salone dirbantys konsultantai tuo metu bus užimti.
Salono interjerą, atspindintį naujojo „TeliaSonera“ grupės prekės ženklo identitetą, kūrė tarptautinė prekės ženklų dizaino agentūra „Landor“. Salono-flagmano koncepcija buvo kuriama siekiant formuoti unikalią vartotojo patirtį ir sudaryti galimybes produktus ir paslaugas išbandyti gyvai, o prireikus, iš karto gauti čia pat esančio konsultanto pagalbą.
„TeliaSonera“ grupę vienijantį prekės ženklą „Omnitel“ naudoja nuo gegužės mėnesio.