Kompanija „Samsung Electronics“ paskelbė antrus metus vykdomos aplinkosaugos kampanijos „PlanetFirst™“ rezultatus. Šia plačiai vykdoma kampanija siekiama, kad „Samsung“ iki 2013 m. taptų viena iš draugiškiausių aplinkai įmonių pasaulyje. Per pirmuosius du „PlanetFirst™“ iniciatyvos metus numatytiems tikslams įgyvendinti „Samsung“ skyrė apie 6,54 milijardo litų (2,7 trilijono vonų).
„Norėdami tapti lyderiais ir išlaikyti ekologinę pusiausvyrą procesų versle, toliau aktyviai vystome 2009 m. inicijuotą aplinkai draugiškos vadybos kampaniją. Daug dėmesio skiriame darbuotojų švietimui, padedame jiems įsisąmoninti aplinkai draugiškos vadybos nuostatas“, – sakė kompanijos vyresnysis viceprezidentas ir Aplinkos centro vadovas Parkas Sangbumas.
„Samsung“ iniciatyvą „Eco-management 2013“, pristatytą 2009 m. liepos mėnesį, sudaro keturios svarbiausios veiklos kryptys: šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos mažinimas produktų gamybos procese, aplinkai draugiškų produktų pasiūlos didinimas, pasaulinės partnerystės kūrimas skatinant ekologišką valdymą, investicijos į aplinkosaugos tyrimus, vystymo ir gamybos procesus.
Vykdant šią programą „Samsung“ jau pavyko pasiekti puikių rezultatų. 2011 m. pirmojoje pusėje kompanija savo gamybos padaliniuose sumažino šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją 4,58 tonomis 100 milijonų Korėjos vonų (230 000 litų) vertės produkcijai. Tai reiškia, kad dujų emisijos kiekį pavykdo sumažinti 38 %, lyginant su 2008 m. Iki 2013 m. „Samsung“ siekia šį kiekį sumažinti iki 50 %. Be to, nauji kompanijos gaminiai elektros energiją naudoja vidutiniškai 18,5 % efektyviau, lyginant su 2008 m.
Šių metų pradžioje „Samsung“ įteiktas Energijos valdymo sistemos („Energy Management System“ – EnMS) sertifikatas už kompanijos sukurtą „Ekranų miestą“ („Display City“). Liepos mėnesį gautas ISO 50001 sertifikatas už „Išmaniojo miesto“ („Smart City“) Korėjoje iniciatyvą.
Vystydama aplinkai draugiškos įmonės strategiją, „Samsung“ plečia tokių produktų pasiūlą. Iki 2010 m. pabaigos 2210 kompanijos produktų skirti pasauliniai ekologijos ženklai. Be to, „Samsung“ jau įvykdė savo tikslą suteikti „Good Eco Product“ ženklelius 90 % 2010 m. serijų gaminių.
„Samsung“ pastangos įvertintos šešiais „Eco-Design“ apdovanojimais prestižinėje Tarptautinėje vartojamosios elektronikos parodoje – CES 2011. Kompanija taip pat įsteigė aplinkai draugiškų produktų kūrimo komitetą, kuriame dalyvauja visų produktus kuriančių „Samsung“ padalinių vadovai.
Korėjoje „Samsung“ rengia ekologinės sistemos išlaikymo kampanijas Korėjos nacionaliniame botanikos sode ir kaimyniniame Gvangneungo miške – UNESCO saugomoje teritorijoje. Jungtinėse Amerikos Valstijose vykdoma kompanijos iniciatyva „Solve for Tomorrow“ („Spręsk rytojui“), kurios tikslas – skatinti vietos bendruomenes siūlyti idėjas, padėsiančias spręsti aplinkosaugos problemas. Be to, Brazilijoje kompanija bendradarbiauja su Amazonės ekologinės pusiausvyros išlaikymo fondu, vykdant aplinkos saugojimo strategijas, gerinant vietos gyventojų gyvenimo kokybę.
2010 m. į aplinkai draugiškų produktų kūrimą ir aplinką tausojančias gamybos technologijas „Samsung“ iš viso investavo apie 346,22 milijardo litų (1,6 trilijono Korėjos vonų).