Viena pasaulio mobiliųjų technologijų lyderių kompanija HTC pristatė naujam „Tour de France“ sezonui skirtą trumpo metražo filmą „HTC Detour“. Šiuo filmu pradedama plati virusinė kampanija, kurios tikslas – paskatinti žmonės minant dviračio pedalus iš naujo pažvelgti į juos supančią aplinką ir atrasti dar nepatirtų įspūdžių. „HTC Detour“ komandą sudaro profesionalūs dviratininkai, tarp kurių yra vokiečių rekordininkas, „HTC Highroad“ komandos narys Erikas Zabelis, taip pat HTC remiami talentingi jauni sportininkai.
Filme dviratininkai keliauja po naktinę Varšuvą ir atranda dar nematytas bei dviračiu sunkiai pasiekiamas miesto vietas: važinėja veikiančioje automobilių plovykloje, atrakcionų parke, metro, tramvajaus tunelyje, Kultūros ir mokslo rūmų pastate bei vienu intensyviausių miesto viadukų.
Kartu su Eriku Zabeliu filme pasirodė „HTC Highroad“ komandos nariai Leighas Howardas, Charlotte Becker, Kate Colclough, Frantisekas Rabonas bei kiti pasaulinėse varžybose dalyvaujantys profesionalai, tokie kaip Johnas Shewsbury, Joshua Boothby, Thomas Ohleris, Felixas Mucke ir Jakobas Santosas. Mažai žinomus kelius komandai rodė kasdien miesto gatvėmis važinėjančių vietinių dviratininkų būrys.
Filmą kūrė „Academy Films“ režisierius Sebas Edwardsas, už savo originalų požiūrį į kinematografiją pelnęs keletą apdovanojimų. Režisieriaus teigimu, filmas primena platesnei auditorijai dviračių teikiamas galimybes. „Jis turėtų įkvėpti žmones sėsti ant dviračių ir ieškoti naujų įspūdžių. Tikimės, kad minant pedalus atsirandantis laisvės pojūtis paskatins į savo miestus ar miestelius pažvelgti iš naujo ir suteiks daugiau pasitikėjimo savimi, taip reikalingo norint keliauti laisvai ir nevaržomai“, – teigia S. Edwardsas.
HTC viceprezidentas rinkodarai ir pardavimams Europoje, Viduriniuosiuose Rytuose ir Afrikoje Stefanas Streitas sako, jog HTC ir dviratininkus sieja panašus požiūris į kokybę bei funkcionalumą. „Dviratis tinkamas daugeliui: ir ieškantiems aplinkai draugiškos transporto priemonės, ir norintiems palaikyti sportinę formą, ir galvojantiems, kaip aktyviai bei smagiai praleisti laisvalaikį. Šiuo filmu siekiame įkvėpti mūsų klientus naujai pažvelgti į dviračius, rengti panašias išvykas po savo miestus, o šią patirtį sustiprinti naudojantis HTC įrenginiais.“
„HTC Detour“ filmavimas truko tris naktis. Sklandų darbą užtikrino 52 žmonių komanda, o Varšuvos gatvėmis važinėjo 5 profesionalai iš „HTC Highroad“ komandos, 6 HTC remiami jauni sportininkai ir 21 vietinis dviratininkas.
HTC filmą kūrė kartu su kūrybinių konsultacijų agentūra „Fearlessly Frank“ bei „Academy Films“ priklausančia skaitmeninių projektų prodiusavimo kompanija „A+“. Šiuo kūriniu siekiama didinti susidomėjimą HTC prekės ženklu ir patraukti visuomenės dėmesį bei skatinti ieškoti naujų įspūdžių ir dalintis jais su kitais, patiems organizuojant panašias keliones. Kampanijos kūrėjai tikisi, kad vartotojams aktyviai dalinantis filmu, viruso efekto dėka kūrinys bus pamatytas plataus žmonių rato.
Filmą „HTC Detour“ ir papildomą medžiagą iš kūrimo užkulisių galima rasti tinklapyje htcdetour.com.