Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ per 2011 m. pirmąjį pusmetį toliau stiprino pozicijas Lietuvos mobiliųjų duomenų rinkoje ir didino investicijas į tinklo kokybę bei 4G tinklo plėtrą.
Pirmąjį šių metų pusmetį „Omnitel“ augino pajamas ir iš mobiliųjų duomenų įrangos (nešiojamųjų kompiuterių, modemų, išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių) pardavimų, ir iš mobiliojo interneto paslaugų. „Omnitel“ mobiliųjų duomenų verslas pirmąjį 2011 m. pusmetį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 42 proc. Ypač stipriai, net 128 proc., augo įrangos pardavimai. Duomenų perdavimas „Omnitel“ tinkle taip pat didėjo – iki 1,616 mlrd. megabaitų per pirmąjį 2011 metų pusmetį, tai 84 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
„2011-ieji „Omnitel“ yra 4G metai. Sparčiausią šiuo metu rinkoje egzistuojantį mobilųjį ryšį, toliausiai pasaulyje pažengusią technologiją Lietuvoje pradėjome teikti praėjus vos metams po 4G LTE starto Švedijoje ir Norvegijoje, atsižvelgdami į mūsų klientų lūkesčius dėl mobiliojo ryšio ir interneto kokybės“, – sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis.
Iš viso per pusmetį „Omnitel“ investavo 42,5 mln. litų – tai keturis kartus daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.
„Omnitel“ pajamos 2011 m. pirmą pusmetį buvo 266,7 mln. litų (praėjusių metų pirmąjį pusmetį – 287,3 mln. litų). Per antrąjį ketvirtį „Omnitel“ uždirbo 136,2 mln. litų (praėjusių metų antrąjį ketvirtį – 130,6 mln. litų). Esminę neigiamą įtaką pajamoms turėjo dar sumažinti skambučio užbaigimo mokesčiai šalies viduje. „Omnitel“ EBITDA (pelno, neatskaičiavus palūkanų, pelno mokesčio, nusidėvėjimo ir amortizacijos) marža 2011 m. pirmąjį pusmetį buvo 27,9 proc., antrąjį ketvirtį – 28,1 proc. (praėjusiais metais – atitinkamai 33,8 proc. ir 31,6 proc.).
2011 metų pirmąjį pusmetį „Omnitel“ pavyko pakeisti keletą metų vyravusias numerio perkėlimo tendencijas. Per pirmuosius šešis šių metų mėnesius daugiau vartotojų atėjo į „Omnitel“ naudodamiesi numerio perkėlimo paslauga nei išėjo iš „Omnitel“ į kitus tinklus. Iš viso „Omnitel“ vartotojų skaičius per pirmąjį pusmetį išaugo 77 tūkst., o per metus – net 128 tūkst. ir pirmojo pusmečio pabaigoje sudarė 2,07 mln. vartotojų.