Socialinis tinklas „Facebook“ stengiasi išspausti didesnę naudą iš sukaupto vartotojų skaičiaus – jis jau siekia 750 milijonų. Per metus reklamos kaina už paspaudimą „Facebook“ tinkle padidėjo 74 procentais.
Socialinės žiniasklaidos srityje besispecializuojančios rinkodaros bendrovės „TBG Media“ duomenimis, reklamos kaina už paspaudimą 74 proc. pakilo keturiose pagrindinėse rinkose – JAV, Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Prancūzijoje. Reklamos kainos už parodymą padidėjo 45 procentais.
Kaip rašo „Financial Times“, kaina sparčiai kyla dėl to, kad vis daugiau žinomų pasaulio bendrovių vietoj televizijos ar spausdintų reklamų renkasi reklamą didžiausiame pasaulyje socialiniame tinkle.
„Remiantis mano patirtimi, tai didžiausias skaitmeninės reklamos augimas nuo „Google“ laikų“, – sakė „TBG Media“ vadovas Simonas Mansellis.
Tiesa, nors išlaidos reklamai socialiniuose tinkluose šiemet, kaip prognozuoja rinkodaros agentūra „Efficient Frontier“, jau augs greičiau nei išlaidos interneto paieškos sistemose, pastarosios vis dar susirenka liūto dalį reklamos pajamų. Interneto paieškos reklamos rinkoje pirmauja „Google“, kurios pajamos – 28 mlrd. JAV dolerių. „Facebook“ pajamos – 14 kartų mažesnės.
„Google“ jau įžengė ir į socialinių tinklų rinką – startavo sistema „Google+“. Ji per kelias savaites pritraukė 10 milijonų vartotojų. Beje, kol kas „Google+“ nėra reklamos.
Reklamos „Facebook“ kaina priklauso nuo pasirinktos auditorijos, kitų sąlygų. „Webtrend“ duomenimis, pernai vidutinė kaina už parodytą reklamą siekė 5 JAV centus, o už paspaustą reklamą – 49 JAV centus.