Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT), bendradarbiaudama su Informacinės visuomenės plėtros komitetu prie LRV (IVPK) pradėjo praktinį elektroninio parašo įgyvendinimą.
Šiandien vykusiame RRT tarybos (kurią sudaro įvairių institucijų atstovai) posėdyje buvo nuspręsta tarybos funkcijas vykdyti ne tik rengiant posėdžius, bet ir taikant elektroniniu parašu pargrįstą rašytinę procedūrą. Siekiant efektyviau išnaudoti naujų technologijų galimybes ir taupant laiką, savo nuomonę tarybos nariai turės galimybę reikšti ir elektroniniais dokumentais, patvirtintais elektroniniu parašu. Posėdžio metu buvo praktiškai pademonstruotos elektroninio parašo naudojimo funkcijos.
Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės formuoja ir įgyvendina e-dokumento ir e-parašo politiką, koordinuoja ir vykdo „Elektroninio parašo diegimo valstybės institucijose pilotinį projektą“.
Svarbus žingsnis, plėtojant elektroninio parašo infrastruktūrą, bus jau minėtas Elektroninio parašo įdiegimo valstybės institucijose pilotinis projektas, kurio metu įvertinti sprendimai pasitarnaus ne tik viešojo administravimo sektoriaus modernizavimui, bet ir sudarys sąlygas spartesnei elektroninio verslo plėtotei. 2004-iaisias metais, pirmajame projekto etape, taikomoji programinė įranga elektroninių dokumentų mainams ir sertifikuotas elektroninis parašas jau įdiegtas penkiose valstybės institucijose, 2004 m. pabaigoje antrajame projekto etape e-parašas apima 20 valstybės institucijų. Tikimasi, kad 2007 m. antrojoje pusėje visos valstybinės institucijos turėtų pereiti prie elektroninių dokumentų mainų.