Raštinės ir biuro reikmenų UAB „Biuro pasaulis“ 25 % augę I pusmečio pardavimai rodo, kad Lietuvos verslas, ypač smulkios ir vidutinės įmonės, šiemet sukasi vis sparčiau. Visus šių metų mėnesius labiausiai augo biuro popieriaus ir spausdintuvų bei kokybiškesnių kanceliarijos prekių paklausa – tai, ko nuolat reikia įmonės biuro veiklai.
„Susisteminta pusmečio statistika liudija, kad iš kelių tūkstančių mūsų klientų smulkios ir vidutinės įmonės santykinai pirko gerokai daugiau, ypač biuro popieriaus, spausdintuvų ir kasečių su dažomaisiais milteliais, – analizuoja Artūras Tuminas, visoje Lietuvoje biuro reikmenis ir raštinės prekes įmonėms pristatančios bendrovės „Biuro pasaulis“ generalinis direktorius. – Apyvartą svariai kėlė ir augantis klientų suvokimas, kad kokybiškas bei ilgiau tarnaujančias prekes pirkti labiau apsimoka – iš visų kanceliarijos prekių kokybiškesnių šiemet parduota žymiai daugiau: nuo drožtukų ir pieštukų, iki skylamušių ir segtuvų“.
Pasak A. Tumino, raštinės ir biuro reikmenų I pusmečio pardavimo tendencijos taip pat rodo, kad įmonės ne tik racionaliau renkasi, bet ir kreipia dėmesį į prekių „žalumą“: „Šiemet bendrovės dažniau rinkosi gamtai draugiškesnius spausdintuvus ir jų originalias bei mažiau taršias kasetes, ekologiškesnį popierių ir kitus gaminius, kurie yra pagaminti, pvz., iš perdirbto popieriaus ar plastiko, o po naudojimo vėl gali tapti žaliava“. Tiesa, bendrovės vadovas pastebi, kad „žalieji“ gaminiai dažniau būna šiek tiek brangesni, tačiau tai neatbaido ekologiškumą puoselėjančių pirkėjų.
„Biuro pasaulis“ yra Skandinavijos ir Baltijos šalyse biuro reikmenimis prekiaujančių bendrovių aljanso „Nordic Office“ dalis. A. Tuminas teigia, kad kolegos Latvijoje ir Estijoje taip pat augo, nors ir mažiau – apie 15 %.
Š. m. I pusmečio „Biuro pasaulio“ apyvarta augo 25 % iki 6,9 mln. Lt (pernai per šį laikotarpį buvo 5,5 mln. Lt). 2010 m. bendrovė apyvartą didino beveik 14 % iki 13,4 mln. Lt, 2009 m. ji sudarė 11,8 mln. Lt, 2008 m. – 11 mln. Lt, 2007 m. – 10,8 mln. Lt.