Licencijų saugomus vaizdo įrašus internetu transliuojanti svetainė „Hulu“ ieško pirkėjų. Ja domisi tokios technologijų milžinės, kaip „Google“, „Microsoft“ ir „Yahoo“.
„Hulu“ atstovai rengia neoficialius susitikimus su galimais pirkėjais, jie gavo pasiūlymus iš žiniasklaidos, technologijų ir komunikacijų kompanijų. Atsižvelgiant į šiuos pasiūlymus „Hulu“ savininkai spręs, ar verta svetainę parduoti, skelbia „Los Angeles Times“.
„Hulu“ vartotojams siūlo internetu žiūrėti populiarias laidas, serialus, filmus.
Technologijų milžinės siekia sustiprinti pozicijas sparčiai populiarėjančioje vaizdo įrašų internete rinkoje. „Google“ tikslas – praturtinti savo vaizdo įrašų svetainę „YouTube“ autoriniu turiniu. „Hulu“ veikiausiai būtų integruota ir į platformą „Google TV“.
„Microsoft“ gi neseniai integravo „Hulu“ į savo žaidimų kompiuterius „Xbox“.
„Hulu“ tarnyba, šiuo metu veikianti tik JAV teritorijoje, internetu transliuoja naujausias televizijos laidas ir serialus. Manoma, kad už ją gali būti siūloma daugiau nei 2 mlrd. JAV dolerių. Tiesa, pirkėjus labiausiai domina ne „Hulu“ technologijos, svetainė, pavadinimas ar prenumeratoriai, o būtent turimos teisės transliuoti autorinį turinį – laidas ir serialus – internetu.