Kad „Nokia“ verslo padangė apsiniaukusi, o jos ateitis neįžvelgiama, aišku jau seniai, tad nestebina vis nauji bendrovės bandymai susimažinti veiklos kaštus ir atsisakyti nereikalingų verslo sričių, skelbia „Engadget.com“.
Štai dar kelios su tuo susijusios naujienos: „Nokia“ uždarė savo internetines parduotuves JAV ir D. Britanijoje. Toks žingsnis sekė po to, kai gegužės mėnesį buvo uždarytos virtualios „Nokia“ prekyvietės kitose Europos šalyse. Pranešama, kad dabar JAV interneto vartotojai, užsukę į „Nokia“ parduotuvės šioje šalyje svetainę, „permetami“ į „Amazon.com“ parduotuvę, kurioje gali įsigyti norimų telefonų.
Be to, „Nokia“ jau uždarė kone visas ne virtualias, o fizines savo parduotuves D. Britanijoje, sakoma pranešime. Vienintelė išimtis, bent laikinai, padaryta „Nokia“ salonui Heathrow oro uoste Londone. Panorėjęs likti nežinomu buvęs „Nokia“ mažmeninės prekybos darbuotojas leidiniui sakė, kad sprendimas uždaryti parduotuves buvo priimtas dėl prastos rinkodaros, aukštų kainų, mažėjančio pirkėjų skaičiaus ir didelio grąžinamų telefonų kiekio.
Skelbiama, kad „Nokia“ D. Britanijoje pardavinėja ir kitus savo verslo padalinius, pavyzdžiui, vienas iš jų, mobiliojo ryšio operatoriams siūlantis el. pašto, greitųjų žinučių ir kitą programinę įrangą, neseniai buvo parduotas britų bendrovei „Synchronica“.