2005 m. didžiausio Baltijos šalyse parodų centro LITEXPO veikla buvo pažymėta sėkmės ženklu – organizuojamų parodų kokybę ir reikšmę verslo aplinkai teigiamai įvertino ne tik Lietuvos, bet ir užsienio ekspertai.
LITEXPO reikšmę Baltijos šalyse šiais metais pripažino pasaulio parodų organizavimo lyderiai. Vokietijos parodų organizatorių asociacija AUMA, savo tinklapyje pristatydama Baltijos šalių rinkas ir parodų organizavimo galimybes, LITEXPO pripažįsta kaip didžiausią parodų centrą, svarbiausią parodų rengimo vietą ir tarptautiniu mastu reikšmingiausią parodų organizatorių šiose rinkose.
Aktyvi LITEXPO veikla buvo įvertinta ir Lietuvos pramonininkų konfederacijos įsteigta nominacija „Sėkmingai dirbanti įmonė 2005“. Įmonės šiai nominacijai gauti vertinamos pagal produkcijos ar paslaugų apimtis, pelningumą, investicijas į gamybą, eksporto apimtis, darbo našumą ir kt. LITEXPO šia nominacija buvo įvertintas vidutinių įmonių grupėje.
Inovatyviausiu klientu parodų centrą LITEXPO šiemet paskelbė ir UAB „Alna Business Solutions“. Ši nominacija („Inovatyviausias klientas“) LITEXPO buvo suteikta už sėkmingą naujausios NAVISION ATAIN verslo valdymo sistemos įdiegimą, jos integraciją su EPUS (elektroninė paslaugų užsakymų valdymo sistema internete) bei iniciatyvą tobulinant ir kompiuterizuojant kitus verslo procesus.
„Šie metai mums buvo iš tiesų sėkmingi. Įtvirtinę savo autoritetą rinkoje bei išplėtę savo parodų populiarumą, daug dėmesio ir lėšų skiriame LITEXPO paslaugų plėtrai bei centro modernizavimui. Pabaigę statyti naująjį paviljoną, ateityje galėsime rengti daugiau kongresų, konferencijų, seminarų, įvairių kitų renginių, nes rinkoje jų poreikis auga“, - sako LITEXPO direktorius Aloyzas Tarvydas.
Palyginus su 2004 metais, LITEXPO vyko daugiau tarptautinių parodų – 26 (2004 m. – 24). Bendras parodų dalyvių skaičius išaugo 3,59 proc. (nuo 3374 iki 3495), tuo tarpu užsienio dalyvių skaičius šoktelėjo net 27,22 proc., (nuo 709 iki 902). Parodų užimtas plotas išaugo 8,46 proc. (nuo 153.028 kv. m. iki 165.980 kv.m.), o bendras lankytojų skaičius – 20,96 proc. (nuo 547.350 iki 662.100). Gausėja ir parodas lydinčių renginių – konferencijų, seminarų, pristatymų, kurių kiekis išaugo 2,86 proc. (nuo 420 iki 432).
2005 m. statistika rodo, kad LITEXPO, kartu ir Baltijos šalių, parodų lydere lieka statybų ir remonto paroda RESTA. Ji sulaukė daugiausia dalyvių ir lankytojų bei užėmė didžiausią plotą. Į pirmąjį šių metų didžiausių ir lankomiausių parodų penketuką taip pat patenka automobilių paroda ALT, žemės ūkio ir maisto bei pakuočių paroda „AgroBalt“, mašinų pramonės ir įrengimų paroda „BaltTechnika“, baldų paroda „Baldai“ bei Vilniaus knygų mugė. Tarp lankomiausių atsidūrė ir parodos „Studijos“, „Vaikų šalis“, „Jūsų namai“, „Šventė“ bei „Žiemos puokštė“. Pagal renginių skaičių pirmauja Vilniaus knygų mugė – per keturias jos dienas įvyko 150 renginių.
LITEXPO per šiuos metus taip pat suorganizavo 4 Lietuvos įmonių ekspozicijas tarptautinėse užsienio parodose: transporto ir logistikos parodoje „TransRusija 2005“ (Maskva, Rusija), specializuotoje pramonės parodoje HANNOVER MESSE 2005 (Hanoveris, Vokietija), transporto ir logistikos parodoje „Trasport logistic 2005“ (Miunchenas, Vokietija) bei pramonės inžinerijos ir rangos parodoje „Elmia Subcontractor 2005“ Švedijoje.
Prognozuojama, kad šių metų LITEXPO pajamos viršys 19 mln. Lt, t.y. 3,24 mln. Lt daugiau nei 2004-aisiais. Numatomos išlaidos sieks 16,3 mln. Lt (2004 m. išlaidos siekė 13,65 mln. Lt). LITEXPO ketina pasiekti 2,7 mln. Lt neapmokestinto pelno, kai tuo tarpu lyginamojo laikotarpio pelnas sudarė 2,1 mln. Lt.
Šiais metais į parodų centro LITEXPO modernizavimą ir plėtrą buvo investuota 12,8 mln. Lt.