Didžiausios Lietuvoje integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėjos TEO LT, AB valdyba ketvirtadienį pritarė Verslo procesų ir kokybės tarnybos steigimui. Nuo liepos 1 dienos veiklą pradėsianti tarnyba rūpinsis paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybės didinimu.
Naujasis bendrovės padalinys valdys pagrindinius su klientų aptarnavimo organizavimu susijusius verslo procesus, didins jų kokybę ir efektyvumą, diegs ir tobulins kokybės valdymo sistemas, plėtos nuotolinio klientų aptarnavimo sistemas.
TEO generalinio direktoriaus Arūno Šikštos teigimu, įsteigus tarnybą, bendrovė joje sutelks paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybe besirūpinančius specialistus. Jie kompleksiškai tobulins su šia sritimi susijusius procesus, tuo pačiu didindami klientų pasitenkinimą ir bendrovės efektyvumą.
Tarnyba steigiama išplečiant Verslo procesų valdymo skyrių, jai vadovaus nuo 2009 metų TEO dirbanti ir šiam skyriui iki šiol vadovavusi Eglutė Bivainienė. Vilniaus universitetą baigusi ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitete studijuojanti specialistė anksčiau 10 metų dirbo viename didžiausių bankų Lietuvoje „Swedbank“. Ten ji vadovavo banko Informacinių technologijų ir produktų plėtros, Investicijų valdymo tarnyboms, veiklos efektyvumą Baltijos šalyse didinusiam Veiklos meistriškumo padaliniui, buvo banko valdybos narė.
Nuo liepos mėnesio TEO veiks penkios – Pardavimo ir klientų aptarnavimo, Paslaugų plėtros ir rinkodaros, Tinklo technologijų, Verslo procesų ir kokybės bei Finansų – tarnybos ir 5 pagrindiniai įmonės skyriai.