„TeliaSonera“ žengia reikšmingą žingsnį vienijant kompaniją ir pristato naują bendrą prekės ženklo identitetą, atspindintį unikalios pasaulinės patirties ir atskirų šalių kompetencijos derinį bei buvimą telekomunikacijų rinkos pirmeiviais. Šia proga „TeliaSonera“ pristato patraukliausius mobiliojo interneto tarptinklinio ryšio pasiūlymus Šiaurės ir Baltijos šalyse.
Naująjį prekės ženklą nuo šiandien perima ir telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, kuri, kaip ir visos 18 su nauju identitetu besivienijančių įmonių, tuo pačiu išlaiko savo ankstesnį pavadinimą.
- Tai naujas žingsnis mūsų kelionėje. Suteiksime realią naudą savo vartotojams, nes esame tarptautinė telekomunikacijų grupė, teikianti pažangiausias paslaugas, technologijas ir daugelį šalių apimančius pasiūlymus, ir kurianti sprendimus kiekvienos šalies vartotojams, atsižvelgiant į jų poreikius ir vietos sąlygas, – sakė „TeliaSonera“ prezidentas Larsas Nybergas. – Nuo šiandien tarptinklines mobiliojo interneto kainas Šiaurės ir Baltijos šalyse mažiname 90 proc., ir tuo parodome, ką turime omenyje pabrėždami privalumą būti „TeliaSonera“ šeimos nariu. Šis kainų mažinimas tapo įmanomas išnaudojant mūsų buvimą Šiaurės ir Baltijos šalių rinkose.
- Susivieniję su „TeliaSonera“ šeima, naudodamiesi visos grupės sukaupta tarptautine patirtimi, teiksime savo klientams pasaulinio lygio paslaugas ir aptarnavimą, – sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis. – Šiandien sakome savo klientams – pirmiausia į jus atsižvelgsime kurdami naujus produktus ir paslaugas, stengsimės pateisinti visus jūsų lūkesčius, ir pirmiausia jūs, mūsų klientai, turėsite išskirtinę galimybę pirmieji išbandyti naujausias technologijas ir visada būti žingsniu priekyje. Tai atsispindi ir naujajame „Omnitel“ šūkyje „Pirmiausia – Jūs“, per pokyčius pratęsiančiame mūsų jau pradėtą kryptį.
Pirmaujančia Europos ir Eurazijos operatore „TeliaSonera“ tapo per mažiau nei dešimtmetį. Per kelerius pastaruosius metus „TeliaSonera“ pristatė pirmąjį pasaulyje 4G tinklą, sukūrė pirmaujantį Europos IP infrastruktūros padalinį ir aukščiausiai pasaulyje esantį mobiliojo interneto tinklą Himalajuose. Grupė išsiplėtusi nuo Šiaurės ir Baltijos šalių iki Eurazijos padalinio ir toliau iki Nepalo, ir turi 150 mln. klientų.
Naujasis identitetas, pabrėžiantis unikalų tarptautinio masto ir vietos profesionalumo derinį, toliau stiprina „TeliaSonera“ pozicijas tarptautinėje telekomunikacijų scenoje. Naujasis ženklas išsiskiria šilta purpurine spalva, yra dinamiškas ir vienijantis, simbolizuojantis lengvai pasiekiamą prisijungimą prie atskirų šalių ir viso pasaulio ryšių – tiek atskirose „TeliaSonera“ rinkose, tiek globalinėje erdvėje.
* Naujasis prekės ženklo identitetas nuo gegužės 12 dienos apima: „Netcom“ ir „NextGenTel“ (Norvegijoje), „Telia“ (Danijoje), „Telia“ (Švedijoje), „Sonera“ (Suomijoje), EMT ir „Elion“ (Estijoje), „Omnitel“ (Lietuvoje), „TeliaSonera”, “TeliaSonera Finans” ir „TeliaSonera“ tarptautinį infrastruktūros padalinį. Šis ženklas jau naudojamas „Kcell“ (Kazachstane), „Geocell“ (Gruzijoje), „Ncell“ (Nepale), „Tcell“ (Tadžikistane), „Azercell“ (Azerbaidžane), „Moldcell“ (Moldovoje), o nuo birželio bus pradėtas naudoti „Ucell“ (Uzbekistane).