Korporacija „Google“ savo dviems viceprezidentams Sundarui Pichai ir Nealui Mohanui pasiūlė akcijų, kurių vertė siekia 150 mln. JAV dolerių (~375 mln. Lt). Sundaras Pichai, produktų valdymo viceprezidentas, gavo 50 mln. JAV dolerių vertės „Google“ akcijų, tuo tarpu Nealas Mohanas, reklamos padalinio „DoubleClick“ strateginio vystymo vadovas – 100 mln. dolerių vertės „Google“ akcijų.
Tokio kompanijos dosnumo priežastimi tapo mikrotinklaraščių kompanijos „Twitter“ bandymai persivilioti šiuos specialistus pas save (turbūt natūralu, kad Twitter taip pat siūlė tapti kompanijos dalininku). Kaip matyti, šie du specialistai vis tik liko dirbti „Google“, ir ne paskutinėje vietoje turbūt tapo verčiančios susimąstyti „dovanos“.
Tai jau ne pirmas atvejis, kai „Google“ aktyviai bando sulaikyti savo darbuotojus, kad šie nepereitų dirbti į kitas kompanijas, ypač kai pervilioti bando konkurentai, siūlantys šviesias perspektyvas bei „aukso kalnus“. Dar visai neseniai vienas iš svarbesnių „Google“ programuotojų gavo 3,5 mln. JAV dolerių (~8,75 mln. Lt) už savo tolimesnį lojalumą. Beje, gana taikliai pastebėjo Michaelas Arringtonas (Techcrunch.com įkūrėjas, kurį visai neseniai „Yahoo“ vadovė Carol Bartz viešai pasiuntė „ant trijų raidžių“), dar niekas neatšaukė paradigmos „jei tu esi „Google“ darbuotojas ir nepraeini „Facebook“, „Twitter“ ar „Zynga“ pokalbio – tu visiškas asilas.“
Kaip teigiama, kompanijoje „Google“ yra įsteigtas specialus „greitojo reagavimo skyrius“, kuris itin atidžiai stebi galimus svarbiausių darbuotojų perėjimo į kitas kompanijas atvejus. Kai kada dosnūs priedai bei atlyginimų padidinimai pasiūlomi tą pačią dieną, kai tik paaiškėja informacija apie galimą specialisto perėjimą pas konkurentus. Turbūt neveltui „Google“ ne vienerius metus reguliariai patenka į žurnalo „Fortune“ sudaromą TOP5 kompanijų sąrašą „Best Places to Work“.