Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ mini 10 metų veiklos sukaktį. Viena iš pirmųjų šalyje pradėjusi teikti mobiliojo ryšio paslaugas, šiandien bendrovė kaip svarbius dešimtmečio pasiekimus įvardija iki 1,42 mln. išaugusį klientų skaičių, verslo plėtrą Lietuvoje ir Latvijoje, tarptautinę partnerystę su didžiausiu pasaulio mobiliojo ryšio operatoriumi „Vodafone“, pažangias mobiliojo interneto ir duomenų perdavimo paslaugas bei kitas naujoves. Gruodžio 16-17 dienomis sėkmingą veiklą „Bitė“ pažymės renginiais bendrovės klientams: specialiai šia proga sukurto Anželikos Cholinos šokio spektaklio premjera bei renginiu „sidabriniams“ bendrovės klientams „Dešimtmečio vakaruška“.
„Į antrąjį veiklos dešimtmetį įžengiame būdami viena iš sėkmingiausiai veikiančių ir sparčiausiai augančių šalies bendrovių. Šiandien „Bitė“ yra vienintelis tarptautinis mobiliojo ryšio operatorius Lietuvoje, turintis antrinę įmonę Latvijoje. Mūsų sukaupta patirtis - puikus pagrindas ateities darbams“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Jesperas Theillas Eriksenas. Jo teigimu, svarbiausiu bendrovės veiklos prioritetu ir toliau išliks klientai bei jų pasitenkinimas paslaugomis – „Bitė“ visas pastangas skirs prasmingoms naujovėms, kurios suteikia klientams naujų bendravimo galimybių.
Dešimties metų sukaktį „Bitė“ švenčia kartu su 1,42 milijono klientų. Bendrovės paslaugų aktualumą įrodo ir nuolat auganti jos verslo klientų rinkos dalis „Bitės“ tinkle, kuri, Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, spalio 1 dieną siekė 41,2 proc. „Siekiame, kad „Bitės“ paslaugos taptų mūsų visų klientų patogesnės kasdienybės ir efektyvesnio verslo dalimi“, – sako J. T. Eriksenas.
Pasak jo, nuo pat veiklos pradžios „Bitė“ buvo prasmingų naujovių iniciatorė. 1997 metais Lietuvos gyventojai tapo pirmaisiais Rytų Europoje, kurie pradėjo naudotis išankstinio mokėjimo paslauga „Labas“. Po metų „Bitė“ pradėjo įgyvendinti pirmąją šalyje lojalumo programą, klientams jau padovanojusią tūkstančius įvairių prizų.
„Ypač prasmingi buvo 2000-ieji, kuomet, pradėjusi teikti pirmąsias mobiliojo duomenų perdavimo paslaugas, „Bitė“ pradėjo naują mobiliojo interneto erą“,- pabrėžia J.T. Eriksenas. Tai suteikė galimybę klientams tikrinti elektroninį paštą ar atsisiųsti reikiamą informaciją tiesiog mobiliuoju telefonu. Po trejų metų „Bitė“ viena pirmųjų Europoje ir pirmoji Lietuvoje savo klientams pristatė sparčiausią šalyje duomenų perdavimo ryšį EDGE, davusį pradžią ypač greito mobiliojo darbo populiarėjimui visoje rinkoje.
Jau penkerius metus veikia ir didžiausias Lietuvoje mobiliojo interneto portalas „Bitė plius“. Jo dėka „Bitės“ klientai savo mobiliųjų telefonų ekranuose pirmieji Lietuvoje gali žiūrėti televiziją, skaityti populiarius dienraščius, klausyti originalaus garso dainų ir naudotis kitomis informacijos, bendravimo, modernių atsiskaitymų paslaugomis bei pramogomis.
Dažnai į užsienį keliaujantiems klientams naudinga ir jau nuo 2003 metų besitęsianti „Bitės“ bei operatoriaus „Vodafone“ partnerystė, suteikianti galimybę klientams kalbėti itin patraukliais tarifais daugiau kaip 100-e pasaulio šalių. Svarbiu 2005-ųjų plėtros akcentu tapo „Bitės“ įsitvirtinimas Latvijos rinkoje, kur bendrovė jau šiandien įvardijama kaip viena pagrindinių konkurencingų paslaugų kainų skatintojų. Paslaugas kaimyninės šalies gyventojams „Bitė Latvija“ pradėjo teikti šių metų rugsėjo 15 dieną, per rekordiškai trumpą laiką įdiegusi techninę bazę.
„Ateityje ketiname ir toliau likti svarbiu žaidėju Lietuvoje ir stiprinti savo pozicijas Latvijos rinkoje. Abiejose šalyse sieksime būti bendrove, kurios paslaugų kokybe klientai patenkinti labiausiai“, – pabrėžia J. T. Eriksenas.
Įdomu tai, kad per dešimt metų bendrovės klientai, suskaičiavus visas prakalbėtas minutes, kai skambino patys ir buvo skambinama jiems, šnekėjo daugiau kaip 8 846 metus. Nuo 1997-ųjų, Lietuvoje atsiradus galimybei siųsti trumpąsias žinutes (SMS), „Bitės“ klientai išsiuntė ir priėmė net 4,2 milijardo žinučių.