Viena iš pasaulinių lyderių ir vartotojiškos elektronikos technologijų inovacijų kūrėjų „LG Electronics“ (LG) skelbia neaudituotus finansinius 2011 m. pirmojo ketvirčio rezultatus. Pirmąjį ketvirtį „LG Electronics“ konsoliduotos pajamos siekė 11,7 mlrd. JAV dolerių, t. y. 2 proc. daugiau, lyginant su tuo pačiu 2010 m. periodu. Po dviejų pastarųjų ketvirčių nuostolių pradėjęs kilti kompanijos veiklos pelnas sausio – kovo mėnesiais siekė 116 mln. JAV dolerių. Tuo tarpu 50 mln. JAV dolerių investicijos į antrines įmones pirmąjį šių metų ketvirtį lėmė 14 mln. JAV dolerių grynąjį nuostolį.
Padidėjęs įmonės veiklos pelnas siejamas su sėkmingu veiklos sąnaudų mažinimu ir stabilia visų keturių verslo padalinių veikla. Tikimasi, kad prie tolimesnio LG augimo prisidės tokie strateginiai produktai kaip „Cinema 3D“ televizoriai su „Film Patterned Retarder“ (FPR) technologija ir „LG Optimus“ išmanieji telefonai.
Sumažėjusi paklausa ir vidutinė produktų kaina lėmė, jog „LG Home Entertainment Company“ pirmojo 2011 m. ketvirčio pajamos, lyginant su tuo pačiu 2010 m. periodu, smuktelėjo 4,8 proc. ir siekė 4,7 mlrd. JAV dolerių. Tačiau sausio – kovo mėnesiais kompanija pardavė 6,8 mln. plačiaekranių televizorių, t. y. 13 proc. daugiau nei 2010 m. tuo pačiu periodu. Sumažinus išlaidas, įmonės veiklos pelnas pasiekė 73,1 mln. JAV dolerių. Tikimasi, jog naujieji produktai, kurių priešakyje yra „Cinema 3D TV“ ir „Smart TV“ televizoriai, padės ir toliau užtikrinti pelningą veiklą bei išplėsti rinkos dalį ateityje.
„LG Mobile Communications Company“ 2011 m. pirmojo ketvirčio pajamos sumažėjo 8,3 proc. lyginant su tuo pačiu 2010 m. periodu ir siekė 2,6 mlrd. JAV dolerių. Nors bendri ketvirčio mobiliųjų telefonų pardavimai dėl sezoniškumo smuktelėjo, veiklos pelnas sausio – kovo mėnesiais žymiai padidėjo. Tai lėmė išaugusi išmaniųjų telefonų dalis ir sumažėjusios papildomos išlaidos. Kompanija planuoja išplėsti produktų asortimentą pristatydama naujus išmaniuosius telefonus, taip pat ir „LG Optimus Black“ bei „LG Optimus 3D“. Išlaikyti pelningumą padės tolimesnis išlaidų mažinimas.
Pirmąjį 2011 m. ketvirtį „LG Home Appliance Company“ pajamos, lyginant su tuo pačiu 2010 m. ketvirčiu, išaugo 13,4 proc. iki 2,4 mlrd. JAV dolerių, veiklos pelnas siekė 91 mln. JAV dolerių. Išaugusias pajamas lėmė padidėję pardavimai Šiaurės Amerikoje bei nuolatinis augimas kylančiose rinkose – Rusijoje, Indijoje ir kitose Azijos šalyse. Kompanija ir toliau pristatys rinkoje pirmaujančius produktus, investuos į naujas verslo sritis bei sieks išlaikyti pelningumą nepaisant susirūpinimo dėl dalies komponentų prieinamumo po Japonijos žemės drebėjimo ir padidėjusių žaliavų kainų.
„LG Air-Conditioning and Energy Solution Company“ sausio – kovo mėnesių pajamos, lyginant su tuo pačiu 2010 m. periodu, augo 23,8 proc. iki 1,3 mlrd. JAV dolerių, veiklos pelnas siekė 35 mln. JAV dolerių. Kompanija ypač augo Pietų Korėjoje, Amerikoje ir NVS šalyse. Tai lėmė tokie strateginiai produktai kaip „Multi V“ komerciniai oro kondicionieriai ir „Inverter“ linijos produktai. Nepaisant galimos rizikos dėl politinio nestabilumo Afrikoje bei Vidurio Rytuose, taip pat šaltesnių nei tikėtasi orų Azijoje, kompanija viliasi, jog gyvenamųjų bei verslo patalpoms skirtų oro kondicionierių paklausa, artėjant geriausiam pardavimų sezonui, augs. Ilgalaikį augimą, manoma, užtikrins nuolatinės investicijos į verslui orientuotus produktus ir naujas verslo galimybes.
Tikimasi, kad LG tolimesnį augimą antrąjį 2011 m. ketvirtį lems prasidedantis oro kondicionierių sezonas, tolimesnis buitinės technikos poreikis bei aktyvūs pasauliniai „LG Cinema 3D“ televizorių ir „LG Optimus“ serijos išmaniųjų telefonų pardavimai. Kompanija ir toliau pristatys naujus produktus pagrindinėse srityse, taip pat ir išmaniuosius telefonus, nuolat investuos į tyrimus ir plėtrą bei rinkodarą.
„LG Electronics“ finansinės veiklos neaudituoti rezultatai yra skaičiuojami pagal „International Financial Reporting Standards“ (IFRS) standartus. Korėjos vono bei JAV dolerio santykis nustatomas pagal vidutinį atitinkamo ketvirčio kursą.