Atrodo, Kalėdos tęsiasi. Būtent toks įspūdis susidaro žiūrint į šių metų pirmojo ketvirčio „Apple“ pardavimus Baltijos šalyse. Tradiciškai po Kalėdų, pirmąjį ketvirtį, būna gana ryškus pardavimų kritimas, tačiau šiais metais tendencijos pasikeitė. Per pirmuosius šių metų mėnesius, lyginant su kalėdiniu laikotarpiu, „Apple“ produkcijos pardavimai praktiškai prilygo kalėdiniams, o lyginant su tuo pačiu praėjusių metų ketvirčiu, augo daugiau nei dvigubai.
„Apple“ Baltijos šalyse atstovaujančios bendrovės „AVAD Baltic“ vadovo Tomo Palšio teigimu, „Apple“ prekės ženklas jau ne vieną ketvirtį iš eilės sparčiai stiprina užimamas pozicijas Baltijos šalių rinkose. Sausio–kovo mėnesiais Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje apyvarta pasiekė 18,2 milijono litų, tuo tarpu praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu ji siekė 8,58 milijono litų. Tokie rezultatai pranoko visus lūkesčius. Sparčiai pardavimai auga ir Lietuvoje. Lyginant praėjusius ir šiuos metus, apyvarta išaugo dvigubai – nuo 3,1 mln. Lt iki 6,6 milijono.
„Labiausiai nustebino tai, kad per statistiškai patį prasčiausią ketvirtį prekyba vyko taip pat gerai, kaip ir kalėdiniu laikotarpiu, kai buvo pasiekta 19,2 milijonų litų apyvarta. Estijoje šių metų pradžia buvo ypatingai sėkminga – pardavimai net viršijo kalėdinio laikotarpio apyvartą. Vartotojų puikiai įvertinti naujieji „Macbook Pro“ bei sausį oficialiai Lietuvoje pristatytas „iPad“ padėjo pasiekti tokius rezultatus. Manome, kad tokia sėkmė nėra laikina ir pardavimai ateityje tolygiai augs. Taip pat manome, kad „Apple“ planšetiniai kompiuteriai Baltijos šalyse, kaip ir visame pasaulyje, turi labai geras perspektyvas“, – teigia T. Palšis.
Pastarųjų metų rezultatai leidžia tikėti, kad tendencijos ir artimiausiu metu nesikeis – stabiliai kiekvieną ketvirtį augantys „Apple“ technikos pardavimai ir toliau didės. Šį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metu laikotarpiu, „Mac“ kompiuterių pardavimai augo beveik dvigubai – buvo parduoti beveik 4 tūkstančiai šių kompiuterių.
Primename, kad praėjusiais metais „Apple“ produkcijos pardavimai Baltijos šalyse siekė 51,3 milijono litų. Atitinkamu laikotarpiu „Apple“ produkcijos pardavimai tik Lietuvoje buvo 20,5 milijono litų. Šiais metais planuojama, kad pardavimai Baltijos šalyse jau gali siekti 100 milijonų litų.