Tapo žinomos papildomos aplinkybės, dėl kurių „Acer“ generalinis direktorius ir prezidentas Gianfranco Lanci paliko savo postą. Kaip teigiama, italo pasitraukimas buvo susijęs su direktorių tarybos noru kompaniją „Acer“ padaryti panašia į „Apple“ ir HTC, t. y. pereiti prie didesnės pelno maržos gavimo strategijos.
Buvusio „Acer“ vadovo strategijos pagrindas, atvirkščiai, buvo agresyvus gamybos kiekių didinimas ir su tuo susijusius derybos su tiekėjais dėl mažesnių kainų. Šios strategijos rezultatas akivaizdus ir komentarų nereikalaujantis: praeitais metas „Acer“ pelno koeficientas siekė vos 2,3 %, kai tuo tarpu analogiškas „Apple“ rodiklis siekė 21,5 %. Juo labiau, kad asmeninių kompiuterių rinkoje, kuri kolkas yra prioritetinė „Acer“ veiklos kryptis, antroji pozicija užleista amžinam konkurentui „Dell“. Kaip sakoma, nei ant sosto pasėdėjo (kur vis dar karaliauja HP), nei karaliaus užuovėjoje pasidžiaugė.
Tuo tarpu naujasis, laikinai „Acer“ vadovo pareigas einantis tarybos narys J. T. Wang planuoja daugiau dėmesio skirti išmaniesiems telefonams bei planšetiniams kompiuteriams, o taip pat praplėsti savo veiklą korporatyviniame (verslo) sektoriuje. T. Wango teigimu, dar visai neseniai „Apple iPad“ sudavė asmeninių kompiuterių rinkai rimtą smūgį, todėl „Acer“ turės keisti savo verslo strategiją. Tuo pat metu, kolkas „Acer“ prekės ženklas vartotojams vis dar asocijuojasi su nebrangiais produktais, o šitam stereotipui sulaužyti prireiks tikrai titaniškų jėgų ir daugybės laiko. Ar kompanijai „Acer“ tai pavyks, kaip visada parodys ateitis.