Nuo šiol bus galima personalizuoti reklamą mobiliųjų, išmaniųjų telefonų bei planšetinių kompiuterių vartotojams – paskelbė „TradeDoubler“, didžiausia Europoje rezultatais grįstos rinkodaros įmonė. Naujausių tyrimų duomenimis, jau 2013 metais internetas išmaniaisiais telefonais bus naršomas dažniau nei kompiuteriu. Jei įtrauktume planšetinių kompiuterių vartotojus, ši riba bus pasiekta dar anksčiau.
Renatas Jakubonis, „TradeDoubler Lietuva“ vadovas sako: „Nepaisydami didelių lūkesčių, susijusių su mobiliaisias įrenginiais, marketingo specialistai puikiai supranta, kad tai dar viena galimybė pasiekti vartotojus jiems įprastoje terpėje. Daugelis mūsų klientų kitose šalyse pripažįsta mobiliųjų kampanijų įtaką vardo žinomumui bei pardavimams, jų rezultatai dažnai lenkia tradicinių kampanijų rodiklius. Naujas sprendimas leidžia mūsų klientams tiksliau pasiekti vartotojus ir personalizuoti reklamą. Tikimės, kad Lietuvoje sparčiai augant išmaniųjų telefonų bei planšetinių kompiuterių rinkai, mūsų paslauga greitai taps populiari.“
Mobiliosios reklamos sprendimas išplečia šiuo metu vykstančių kampanijų bei partnerystės programų pasiekiamumą mobiliosiose platformose. Reklama gali būti nukreipta pagal telefono prekinį ženklą, operacinę sistemą, vartotojo buvimo vietą, laiką, mobilujį operatorių ir pan. Kampanijos metu reklamos demonstravimas optimizuojamas, atsižvelgiant į vartotojų elgseną.
Artimiausiu metu „TradeDoubler“ pasiūlys programinės įrangos vystymo įrankį programuotojams ir mobiliųjų aplikacijų entuziastams, leisiantį patogiai kurti programas ir mobiliasias aplikacijas. „TradeDoubler“ dalinsis reklamos pajamomis su programų kūrėjais. Įrankis bus pritaikytas „Android“ ir „iOs“ plaforms. Reklamos nukreipimo ir personalizavimo sprendimai bus pasiūlyti ir Pasaulio programuotojų bei mobiliųjų programų vystymo bendruomenei.