Lenkijos bendrovė „stat.pl Ltd.“ ir Vilniuje veikianti interaktyvių rinkodaros sprendimų įmonė „Interactive Marketing Partner Baltic“ sukūrė Lietuvos interneto svetainių valdytojams skirtą paslaugą „Stat24.lt“. Naujasis sprendimas interneto svetainių administratoriams leidžia gauti aiškią, patogią ir realiu laiku atnaujinamą statistiką apie interneto tinklapių lankomumą.
„Stat24.lt“ sukurti statistikos paslaugų paketai skirti įvairaus pobūdžio, lankomumo ir dydžio interneto svetainėms. Nedideliems tinklapiams siūlomas nemokamas paslaugų paketas. Įmonėms ir elektroninių parduotuvių savininkams skirta paslauga suteiks itin išsamius ir tikslius duomenis apie jų tinklalapių lankomumą, lankytojų elgesį, techninius lankytojų kompiuterių parametrus. Išbandyti paslaugas nemokamai galima interneto svetainėje www.stat24.lt.
Analogiškos „Stat.pl“ paslaugos Lenkijoje pradėtos teikti 2004 m. vasarą. Bendrovė kuria profesionalius produktus, skirtus interneto svetainių lankomumo analizei. Šiuo metu „Stat.pl“ tiria 275 tūkstančių tinklalapių lankomumą, kiekvieną mėnesį fiksuoja duomenis apie beveik pusantro milijardo puslapių atvertimą.
Varšuvoje įsikūrusios bendrovės „stat.pl Ltd.“ direktorius Jaroslavas Kovnackis (Jaroslaw Kownacki) sako, jog sparčiai augančios įmonės veiklos plėtrai Centrinės Europos regione buvo pasirinkta Lietuva bei šioje rinkoje patirtį turintys partneriai.
Pasak paslaugą Lietuvoje pristatančios bendrovės „Interactive Marketing Partner Baltic“ direktoriaus Martyno Kelero, didžioji dalis Lietuvos verslo įmonių neturi jokių duomenų apie savo tinklapių lankomumą, todėl nėra žinoma, ar investicija į konkrečią interneto svetainę kuria įmonei vertę. Tuo tarpu „Stat24.lt“ paslaugos leidžia greitai ir paprastai ištirti tinklalapio lankomumą bei suplanuoti priemones, kurios padidintų svetainės teikiamą naudą.