Lietuvos elektroninėje erdvėje startavo interneto puslapis, kurio tikslas – paprastai ir suprantamai paaiškinti mūsų šalies gyventojams, kaip veikia telemetrų arba televizijos auditorijos tyrimas. Svetainė www.tvmetrai.lt pateikia išsamią ir objektyvią informaciją apie minėtą tyrimą, kurį Lietuvoje atlieka tyrimų kompanija „TNS LT“.
„Siekdami parodyti, kad šis tyrimas yra atliekamas skaidriai ir remiantis pasaulyje plačiai taikomomis metodikomis, nusprendėme sukurti specialiai tam skirtą interneto puslapį. Jame visi norintieji galės ne tik rasti visą informaciją vienoje vietoje, bet ir užduoti rūpimus klausimus“, – teigia Gytis Juodpusis, tyrimų bendrovės „TNS LT“ direktorius.
Interneto puslapyje www.tvmetrai.lt pateikiama svarbiausia informacija apie TV metrus, televizijos auditorijos tyrimo metodiką, nurodoma, kam reikalingi TV metrai. Taip pat puslapyje galima pamatyti specialiai sukurtą animuotą aiškinamąjį filmuką, kuriame suprantamai pateikiama telemetrų tyrimų schema.
Minėtą informacinį interneto puslapį sukūrė tyrimų bendrovė „TNS LT“, vienintelė Lietuvoje atliekanti televizijos auditorijos tyrimus TV metrų metodu.
„TNS LT“ kontroliuoja tarptautinė tyrimų kompanija „TNS Global“, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. „TNS“ atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuosiuose Rytuose.