„LG Electronics“ (LG) praėjusiais metais užėmė 18 procentų pasaulinės LED LCD monitorių rinkos ir pagal šį parametrą tapo jos lydere. Pasaulinės rinkos tyrimų bendrovės „DisplaySearch“ duomenimis, LG pardavimai pernai siekė 2,92 iš 16,68 milijonų visame pasaulyje parduotų LED LCD monitorių.
„Šie rezultatai atspindi tvirtą LG nuostatą pastaraisiais metais didinti investicijas į tyrimus ir plėtrą“, – sako Si-hwan Park, „LG Home Entertainment“ monitorių padalinio viceprezidentas. „Mūsų sėkmės priežastis – paprasta. Mes kuriame naujoves atsižvelgdami į klientų poreikius. Siekdami ir toliau didinti rinkos dalį, artimiausiu metu planuojame orientuotis į „CINEMA 3D“ monitorių rinką“.
2009-aisiais bendroje monitorių rinkoje užėmusi 1 proc., praėjusiais metais LED monitorių dalis šoktelėjo iki 10 procentų. Iš anksto pasirengusi LCD ekranų kaitai į LED LCD ekranus, praėjusiais metais LG užėmė stiprias pozicijas rinkos pakilimo metu. 2010 m. bendrovė daug investavo į LED LCD monitorių verslo augimą, be to, devyniose pasaulio šalyse įgyvendino rinkodaros kampaniją „Show your sincerity”.
Tarp LG pristatomų LED LCD monitorių – ir UL aplinkosaugos sertifikatu apdovanoti „E50“ serijos monitoriai, „E60“ serijos itin ploni, vos 12,9 mm siekiantys monitoriai, ir „M80“ serijos monitoriai, sujungiantys LED monitorių funkcijas su HD raiškos televizijos galimybėmis. Be to, „E90“ serijos monitoriai, būdami vos 7,2 mm storio (ploniausi LED LCD monitoriai pasaulyje), šių metų parodoje „Consumer Electronics Show“ (CES) Las Vegase buvo įvertinti apdovanojimu už inovacijas.
Tikimasi, jog šiemet LED LCD monitorių dalis visoje monitorių rinkoje nuo 10 proc. praėjusiais metais išaugs iki 30 procentų. Šiame sparčiai augančiame sektoriuje LG siekia išlaikyti penktadalį rinkos. Siekdama įtvirtinti pirmaujančias pozicijas pasaulinėje LED LCD monitorių rinkoje, LG planuoja ypač daug dėmesio skirti produktams su „In-Plane Switching“ (IPS) panelių technologijomis, rafinuotu ir plonu korpuso dizainu bei „CINEMA 3D“ monitoriais.