Pastaroji „Apple“ vadovo sparnuota frazė išsprūdo kovojant su kitomis kompanijos dėl žodžio junginio „App Store“. Priminsime, jog dar visai neseniai „Apple“ kreipėsi į teismą su reikalavimu uždrausti kompanijai „Amazon“ naudoti žodžių junginį „App Store“. Pastaroji šiuos žodžius naudoja kaip operacinės sistemos „Android“ programinės įrangos parduotuvės pavadinimą.
Dabar paaiškėjo, jog „Apple“ teisininkų taikiniu tapo ne tik „Amazon“. Laišką iš Kupertino (miesto, kur įsikūrusi „Apple“ būstinė) gavo ir paslauga „MiKandi“, platinanti produkciją su ženklu „tik suaugusiems“. Laiške buvo primygtinai nurodoma nenaudoti „App Store“ žodžių junginio. Pastaroji kompanija vietoj anksčiau vartoto „MiKandi App Store“ dabar nusprendė naudoti pavadinimą „MiKandi App Market“.
Kaip matyti iš „Apple“ veiksmų, kompanija įtariai ir kartu pavydžiai saugo ne tik savo mobilių aplikacijų serviso pavadinimą, bet programų turinio „švarumą“, neleisdama platinti nekokybiškas, nefunkcionalias programas, filtruodama kenkėjišką kodą, medžiagą su autorinių teisių pažeidimais bei tą pačią produkciją su ženklu „tik suaugusiems“. Viename iš susirašinėjimų Styvas Džobsas parašė: „Mes jaučiame moralinę atsakomybę už tai, kad „iPhone“ nebūtų pornografijos. Vartotojai, kurie nori gauti pornografijos, gali pirkti „Android“.“
Pastaruoju metu vis dar nagrinėjama „Apple“ paraiška dėl „App Store“ kaip prekės ženklo registracijos. Bene pagrindiniu tokios registracijos priešininku yra kompanija „Microsoft“, spaudžianti JAV patentų tarnybą atsisakyti patenkinti tokį „Apple“ prašymą. Kovai naudojami netgi tokie argumentai kaip per smulkus paraiškos dokumentuose naudojamas šriftas.
Ką gi, spektaklį galima stebėti ir neišėjus iš namų.