„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti bendrovė BS/2, kuri specializuojasi teikdama verslo procesų užsakomąsias paslaugas bankininkystės ir mažmeninės prekybos sektoriuose, sėkmingai įdiegė visame pasaulyje pripažintas informacinių technologijų (IT) įmonių veiklos rekomendacijas ITIL V3 (angl. Information Technology Infrastructure Library) ir įgyvendino ISO 20000 standarto, skirto paslaugoms valdyti, diegimą.
ISO 20000 yra pirmasis tarptautinis kokybės standartas, sukurtas specialiai IT paslaugoms valdyti. Jis padeda užtikrinti integruotą požiūrį į efektyvų jų teikimą, atitinkantį kliento verslo reikalavimus. Gautas ISO 20000 sertifikatas įrodo, kad BS/2 IT paslaugų vadybos struktūra atitinka geriausios technologinių paslaugų vadybos sistemos kūrimo, diegimo, įgyvendinimo, stebėsenos ir priežiūros praktikos reikalavimus. Šis sertifikavimas padeda įmonėms tobulinti ir optimizuoti IT procesus, padidina našumą ir užtikrina kontroliuojamą nuoseklų aukštos kokybės paslaugų teikimą klientams bei galutiniams naudotojams.
„Standarto įgyvendinimas patvirtina aukščiausią BS/2 teikiamų techninės bei programinės įrangos priežiūros paslaugų kokybę. Jis parodo įmonės pasiryžimą puoselėti patikimas IT paslaugas ir infrastruktūrą, stiprinti darbuotojų pasitenkinimą bei darbo kokybę. Standarte apibrėžti veiksmai, būtini siekiant efektyviai įgyvendinti pokyčių, incidentų ir problemų bei bendravimo su klientais valdymo procesus. Tai – nuolatinės ir sistemingos technologinės bendrovės plėtros teikiant IT paslaugas garantas“, – teigia BS/2 Rinkodaros skyriaus vadovė Ignė Tumaitė.
BS/2 – tai tarptautinė kompanija, kuri specializuojasi teikdama užsakomąsias (angl. outsourcing), sisteminės integracijos bei techninės priežiūros paslaugas daugiau nei 65-iose pasaulio šalyse, kurdama bankiniam sektoriui bei mažmeninei prekybai skirtą programinę įrangą ir kt.