Kompiuterių gamintojos „Dell“ rinkodaros verslui vadovas Andy Larkas teigia, kad „Apple“ planšetiniai kompiuteriai „iPad“ planšetiniai neturi ateities verslo segmente. „Apple“ (produkcija) yra puiki turint daug pinigų ir gyvenant negyvenamoje saloje.
Tačiau esant įvairioje, atviroje ir tarpusavyje sujungtoje verslo aplinkoje, „Apple“ nėra taip puiku – tuomet paprasti dalykai tampa sudėtingi“, – interviu leidiniui „CIO Australia“ kalbėjo A. Larkas.
Vis dėlto jis teigia besidžiaugiantis, kad „Apple“ pavyko sukurti planšetinių kompiuterių rinką bei su ja susijusį entuziazmą. Tačiau, „Dell“ atstovo nuomone, šioje rinkoje ilgalaikėje perspektyvoje laimės atviresni bei įperkamesni įrenginiai.
Pasak A. Larko, savo planšetinius kompiuterius „Dell“ orientuos į verslo klientus. „Apple“, savo ruožtu, taikosi į vartotojų segmentą.
Jau skelbta, kad šiemet „Dell“ turėtų pristatyti tris, o kitąmet – dar daugiau planšetinių kompiuterių. Vis dėlto į internetą patekę „Dell“ vidiniai dokumentai rodo, kad ilgametė „Microsoft“ partnerė atsigręžia ir į „Google“ plėtojamą „Android“ platformą.