Socialinio tinklo „MySpace“ auditorija per metus sumažėjo beveik perpus. Tik per šių metų pirmuosius du mėnesius „MySpace“ lankytojų skaičius sumažėjo nuo 76 iki 63 milijonų. 2010-ųjų pradžioje socialinis tinklas turėjo 110 milijonų vartotojų.
Mažėjant tinklalapio populiarumui, „MySpace“ valdanti kompanija „News Corp“ ieško socialinio tinklo pirkėjų. „Tai primena sulėtintą katastrofos vaizdą. Visi norintys gali pamatyti, kokie prasti popieriai“, – teigia pardavimo derybose dalyvaujantis asmuo.
Šių metų sausį „MySpace“ vadovybė oficialiai pareiškė, kad kompanija bus restruktūrizuota ir parduota. Svarstomi keli variantai, tarp kurių „MySpace“ pardavimas, sujungimas su kita kompanija arba padalinimas į kelias nedideles bendroves.
2010-ųjų rudenį „MySpace“ pakeitė dizainą, vartotojams atsirado galimybė patikusį turinį žymėti mygtukais „Like“ ir „Share“. Kai kurie ekspertai mano, kad ateityje tinklą „MySpace“ gali įsigyti „Facebook“, kuris dabar turi apie 600 milijonų vartotojų.