Metų pradžioje Alytuje buvo įkurtas „Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausančios bendrovės BS/2 techninės įrangos priežiūros centras. Tau jau šeštasis toks centras Lietuvoje ir dvyliktasis Baltijos valstybėse. Panašios priežiūros įstaigos jau sėkmingai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
„Visi Lietuvoje įkurti centrai yra autonominiai ir gali siūlyti paslaugas ne tik savo, bet ir kaimyniniuose regionuose, o tai labai svarbu tuomet, kai vienas iš regionų susiduria su kokia nors nenumatyta problema. Per santykinai trumpą laiką mums pavyko iki minimumo sumažinti prižiūrimos bankinės įrangos prastovos riziką“, – teigė BS/2 technikos departamento direktorius Tomas Bublys.
Jo teigimu, iš viso antrinėse BS/2 įmonėse dirba per 70 sertifikuotų techninės priežiūros specialistų, kurie prižiūri 4 000 įrenginių.
„Naudojantis verslo procesų optimizavimo moduliu „Service Desk.iQ“, visos užklausos, susijusios su bankų ir finansų institucijų įranga, apdorojamos centralizuotai Lietuvos biure 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę. Pastarasis modulis sukurtas remiantis ITIL (angl. Information Technology Infrastructure Library) rekomendacijomis ir suteikia galimybę visiškai kontroliuoti įrenginius realiuoju laiku tose šalyse, kur įdiegta ši sistema“, – teigė Tomas Bublys.
Pasitelkusi į pagalbą „Service Desk.iQ“, šiuo metu BS/2 prižiūri savitarnos įrenginius septyniose šalyse – Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Gruzijoje, Kazachstane, Kirgizstane ir Azerbaidžane.