Kompanija „Yahoo!“ vienam iš „strateginių partnerių“ netrukus turėtų parduoti nuorodų dalijimosi paslaugą „Delicious“. Pirkėjas neatskleidžiamas, bet manoma, kad tai gali būti paieškos sistema „StumbleUpon“, į kurią vasarą buvo investuota 17 milijonų dolerių.
Sandorio suma sieks nuo 1 iki 2 milijonų dolerių. Praėjusią savaitę „The Next Web“ paskelbė apie „Delicious“ pardavimą už 5 milijonus dolerių.
2005 metais „Yahoo!“ įsigijo „Delicious“ už 15–30 milijonų dolerių. 2010-ųjų gruodį kompanija paskelbė paslaugą neperspektyvia ir pareiškė, jog ketina ją parduoti.
Numatomas „Delicious“ pirkėjas, paieškos sistema „StumbleUpon“, leidžia internete ieškoti tam tikros tematikos interneto svetainių. Interneto nuorodų katalogą sudaro paieškos sistemos naudotojai.