Kovo 11 dieną JAV buvo pradėta prekiauti naujaisiais „iPad 2“. Teigiama, jog per pirmąsias 24 valandas buvo išparduoti visi naujieji modeliai, o analitikų kompanija „Pipet Jaffray“ atliko nedidelį tyrimą ir apklausė šimtus eilėje laukusių pirkėjų.
Apklausius 236 eilėje stovėjusius, paaiškėjo, jog net 70 proc. „iPad 2“ pirkėjų pirmą kartą pirko „iPad“. Tiesa, 80 proc. jų jau turi „iPod“ muzikos grotuvus. naudojčių „Mac“ kompiuterius ir tradicinius asmeninius žmonių eilėje buvo apylygiai – 51 prieš 49 proc. Pradėjus prekybą „iPad“ pirmuoju modeliu, 74 proc. pirkėjų buvo „Mac“ vartotojai.
Taip pat įdomu, jog tik 47 proc. atėjusių pirkti „iPad 2“ rinkosi 3G ryšį palaikantį modelį. Jis kainuoja papildomus 130 JAV dolerių, tačiau niujorkiečiai rinkosi bevielį „Wi-Fi“ ryšį palaikančius „iPad“ modelius. Be to, pirkėjus labiau domino vidutinės talpos „iPad 2“ su 32 GB atmintine, jas pasirinko 41 proc. pirkėjų. Šiek tiek išaugo ir 64 GB talpos „iPad“ populiarumas.
Viso, „Piper Jaffray“ duomenimis, per 24 valandas buvo parduota nuo 400 iki 500 tūkstančių „iPad 2“. Per tą patį laikotarpį parduodant pirmąjį „iPad“, šis skaičius siekė 300 tūkstančių.