Kovo 14 d. pristatyta atnaujinta „Veidaknyge.lt“ versija, padėsianti rinkodaros specialistams analizuoti beveik 2000 lietuviškų „Facebook“ viešųjų profilių statistiką, sekti naujausias šio socialinio tinklo tendencijas bei stebėti konkurentų veiksmus.
Lietuvoje augant „Facebook“ populiarumui, 2009 m. pabaigoje „Kitoks.com“ bei „Publicum Media“ sukurta svetainė per pusantrų metų analizuojamų viešųjų profilių skaičių padidino daugiau nei 5 kartus. Suaktyvėjusią verslo įmonių komunikaciją „Facebook“ lėmė ženkliai išaugęs Lietuvos vartotojų, kurių šiuo metu yra apie 880 tūkst., skaičius. Palyginimui, 2009 m. pabaigoje jų buvo 320 tūkst.
„Sparčiai gausėjant „Facebook“ vartotojų ir viešųjų profilių, pajutome poreikį įdiegti atnaujinimus, kurie paverstų „Veidaknyge.lt“ profesionaliu analizės įrankiu, – sakė „Publicum Media“ vykdantysis direktorius Arūnas Kemežys. – Tikime, kad naujos „Veidaknyge.lt“ galimybės bus naudingos kompanijoms ir rinkodaros specialistams, norintiems greitai reaguoti į „Facebook“ vartotojų poreikių pokyčius bei naujausias interneto tendencijas.“
„Veidaknyge.lt“, iki šiol buvusi išsamiu profilių reitingu, po atnaujinimo gerokai išplėtė siūlomų paslaugų spektrą – galimybė stebėti konkurentų veiklą, lyginti projektų statistinius duomenis atskirais laikotarpiais, analizuoti vidutines reklamos kainas bei jų pokyčius „Facebook“ socialiniame tinkle.
„Vartotojams, kurie domisi ne tik Lietuvos, bet ir tarptautinėmis interneto tendencijomis, atsiveria naujos galimybės – nuo šiol lietuviškus profilius bus galima lyginti su daugelio šalių duomenimis“, – teigė A. Kemežys.
Vartotojų patogumui artimiausiu metu bus sukurta mobilioji „Veidaknyge.lt“ versija, kuri leis sekti jiems įdomių projektų duomenis telefone. Ši versija veiks išmaniuosiuose telefonuose su „Android“ ir „iOS“ operacinėmis sistemomis.