Mobiliojo ryšio ir interneto paslaugas Lietuvos gyventojai vis dažniau įsigyja internetu. Bendrovės „Tele2“ interneto parduotuvė www.tele2.lt jau tapo vienu populiariausių įmonės pardavimo kanalų ir aplenkė populiariausius prekybos centrus. „Tele2“ internetu parduotų paslaugų apimtys šiemet, lyginant su pirmaisiais dviem praėjusių metų mėnesiais, išaugo dvigubai. Vartotojai ypač aktyviai pirko mobiliojo interneto paslaugas – jų interneto parduotuvėje įsigyta daugiau nei bet kurioje kitoje „Tele2“ prekybos tinklo parduotuvėje.
Interneto parduotuvėje klientai ypač dažnai rinkosi mobiliojo interneto paslaugų komplektą – modemą ir mokėjmo planą. Šias paslaugas internetu įsigijo gerokai daugiau klientų nei populiariausiuose prekybos centruose įsikūrusiuose „Tele2“ salonuose.
„Galime užtikrinti dar mažesnę kainą klientams, nes parduodami paslaugas internetu dar labiau sumažiname savo kaštus, – sakė Greta Morkevičiūtė, „Tele2“ prekės ženklo vadovė. – Be to, pirkdami internetu vartotojai turi daugiau laiko palyginti įvarius pasiūlymus ir specialias akcijas bei išsirinkti tinkamiausią paslaugą – taip jie sutaupo ne tik pinigų, bet ir laiko.“
Daugiau kaip metus veikianti „Tele2“ elektroninė parduotuvė – pirmoji Lietuvoje, kurioje internetu galima sudaryti arba pratęsti balso paslaugų arba mobiliojo interneto sutartį bei įsigyti mobilųjį telefoną arba modemą.
„Tele2“, lyginant su kitais Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriais, 2010 m. aptarnavo daugiausia pokalbių minučių. Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, per tris praėjusių metų ketvirčius „Tele2“ tinkle vartotojai iš viso kalbėjo 2,03 mlrd. minučių.
Rinkos analizės ir tyrimų bendrovės „RAIT“ 2010 m. gruodį atliko apklausą, kuri atskleidė, kad „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. 47,9 proc. apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis, o pasirinkti šį operatorių kitiems rekomenduotų 62 proc. respondentų. Per 60 proc. apklaustųjų tvirtino, kad „Tele2“ siūloma paslaugų kaina – mažiausia.