Madride vykstančioje tarptautinėje oro kondicionavimo įrenginių parodoje „Climatizacion“, „LG Electronics“ (LG) pristato pažangius šildymo, ventiliavimo ir oro kondicionavimo sprendimus. Pristatydama naujausius produktus, LG atskleidė planus stiprinti pozicijas Europoje tampant vienu pagrindinių oro kondicionavimo priemonių gamintojų.
„Didžiausią dėmesį skiriame Europos rinkos reikalavimus atitinkančių, energijos išlaidų sumažinimą užtikrinančių produktų plėtrai. Galime pasiūlyti kiekvienai verslo šakai pritaikytų šildymo, ventiliavimo ir oro kondicionavimo sprendimų“, – sako Hwan-yong Nho, „LG Electronics Air Conditioning and Energy Solution Company“ prezidentas ir vykdomasis direktorius.
LG Madride vykstančioje parodoje pristato šildymo, ventiliavimo ir oro kondicionavimo sistemas „Multi V III“, „Therma V“ ir „Air Handling Unit“ (AHU). Biurams ir komercinėms patalpoms skirta naujoji „Multi V“ serijos sistema suteikia didelę veikimo galią, 4,58 šildymo naudingumo koeficientą. Daug vietos neužimanti, paprastai įdiegiama ir prižiūrima „Multi V“ sumažina energijos sąnaudas daugiau nei 11 proc. lyginant su įprastinėmis sistemomis. Tuo tarpu parodos „AHR Expo Innovation Award“ apdovanojimą pelnęs „LG Therma V“ – net keturis kartus efektyvesnis lyginant su analogiškais įrenginiais. Energijos naudojimo efektyvumu nenusileidžia ir AHU sprendimas su integruota kontrolės sistema, leidžiančia paprastai valdyti šildymo, vėdinimo ir išorinio oro kondicionavimo funkcijas visame pastate.
Didindama investicijas į oro kondicionavimo sprendimų plėtrą, LG atidarė specialų tyrimų ir plėtros skyrių bei laboratoriją Prancūzijoje. „LG EnergyLab“ tikslas – sustiprinti LG produktų patikimumą, užtikrinant jų sklandų veikimą bet kokiomis oro sąlygomis. Naudotojus LG pradžiugins nauja paslauga „3 2 1 Project“ – kompanija įsipareigoja aplankyti klientus per tris valandas nuo iškvietimo, pilnai pašalinti gedimus per dvi dienas ir pasiūlyti visus reikalingus sistemų komponentus per dieną.
Stiprindama pozicijas rinkoje, LG plečia efektyviu energijos naudojimu išsiskiriančių įrenginių ir technologijų – LED apšvietimo, saulės energijos elementų – gamybą. Kompanija planuoja investuoti 500 mln. JAV dolerių į tyrimų ir plėtros skyrių, siekiant užsitikrinti 10 mlrd. JAV dolerių pardavimų pajamų iki 2013 metų.