Nuo šiol Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupei priklausančios, vartojimo lizingo paslaugas ir kreditus teikiančios bendrovės „General Financing“ specialistų konsultacijas galima gauti internetu realiu laiku. „General Financing“ suteikia galimybę klientams ir besidomintiems jos paslaugomis nemokamai rašyti ir atsakymus į rūpimus klausimus gauti naudojantis internetiniu pokalbių kambariu „GF Chat“.
Pasak „General Financing“ generalinio direktoriaus Konstantino Balakino, į „GF Chat“ pokalbių kambarį galima patekti ir bendrovės klientų aptarnavimo specialistų konsultaciją gauti paspaudus specialią nuorodą, esančią bendrovės interneto svetinėje www.gf.lt. „Interneto skvarba į šalies namų ūkius nuolat auga, vis daugiau žmonių informacijos ieško internete, jų poreikis jiems reikalingą informaciją gauti čia ir dabar didėja, tad internetinės konsultacijos realiu laiku jau tampa būtinybe, – teigia K. Balakinas. – Stengiamės žengti koja kojon su savo klientais ir jų poreikiais.“
Konsultacija internetu realiu laiku naudojantis internetiniu pokalbių kambariu yra paprastas, patogus, greitas ir nemokamas būdas gauti atsakymus į klausimus apie bendrovės teikiamas paslaugas ir naudojimąsi jomis. „Tai yra tiek Lietuvos gyventojams, tiek trumpai į užsienį išvykusiems ar ten gyvenantiems bendrovės klientams naudinga komunikacijos priemonė. Galimybė nemokamai susisiekti su bendrove leidžia ne tik operatyviai gauti dominčią informaciją, bet ir sutaupyti mažinant sąskaitas už pokalbius telefonu“, – sako K. Balakinas.
Konsultacijos per „GF Chat“ pokalbių kambarį yra ne pirmasis internetinis sprendimas, įgyvendintas siekiant naudojimąsi „General Financing“ paslaugomis padaryti kiek įmanoma patogesnį. Nuo praėjusių metų pabaigos su bendrovės skambučių centru galima nemokamai susiekti skambinant per vieną didžiausių internetinės telefonijos tinklų „Skype“. „General Financing“ „Skype“ vartotojo vardas yra www.gf.lt.