JAV interneto paslaugų ir turinio bendrovė AOL praneša už 315 mln. JAV dolerių (800 mln. Lt) perkanti įtakingą JAV naujienų ir tinklaraščių portalą „The Huffington Post“.
Šitaip AOL sustiprins savo žiniasklaidos padalinį, turėsiantį apie 117 mln. unikalių lankytojų JAV bei apie 270 mln. visame pasaulyje, bendrovės pranešimą cituoja agentūra „Reuters“.
Šis žingsnis taip pat atspindi AOL siekį iš interneto komutuotąja linija tiekėjos tapti žiniasklaidos ir pramogų bendrove.
Įsigijusi naujienų portalą, AOL sukurs „The Huffington Post Media Group“ padalinį, besirūpinsiantį visu AOL turiniu. Grupei vadovaus Arianna Huffington, tinklalapio bendraįkūrėja.
2005 m. įkurtas „Huffington Post“ garsėja savo netradiciniu požiūriu į žiniasklaidą, stipria bendruomene bei skaitmeninėmis inovacijomis.