Išanalizavusi 11 tūkst. skirtingų socialinio tinklo „Facebook“ reklamos kampanijų, analitikų kompanija „Webtrends“ priėjo prie išvados, kad reklama šiame tinklalapyje yra visiškai neveiksminga.
2009 metais šio tinklalapio vidutinis reklamos parodymų ir paspaudimų skaičiaus santykis (angl. click-through rate, CTR) tebuvo 0,063 procento. Pernai šis skaičius dar labiau sumažėjo – iki 0,051 proc., skelbia Adweek.com.
Dėl to „Facebook“ reklamos parodymų savikaina tūkstančiui vartotojų (CPM) pabrango beveik 50 proc., iki 25 dolerio centų (62 ct).
Daugiau nei 0,1 proc. CTR santykį pasiekė tik bulvaro ir tinklaraščių (0,165 proc.) bei žiniasklaidos ir pramogų (0,154 proc.) sričių reklamos.
Prasčiausiai spaudžiamos buvo sveikatos apsaugos srities reklamos, kurios pasiekė vos 0,011 proc. CTR santykį.
Tiesa, „Facebook“ reklamos parodymų (CPM) kaina tebėra itin maža (tarkime, svetainėje „Hulu“ CPM kaina gali siekti net 50 dolerių). Ir nors didelė dalis reklamos pirkėjų tikisi per „Facebook“ prisivilioti naujų lankytojų į svetaines ar parduoti produktų, žinomesnės kompanijos naudoja svetainę ne pritraukti paspaudimams, o prekių ženklams populiarinti.
Nepaisydami prastų rezultatų, reklamos pirkėjai toliau plūsta į „Facebook“. Svetainė „eMarketer“ prognozuoja, kad šiemet „Facebook“ iš reklamos vien JAV susirinks per 2,2 mlrd. dolerių, o iš viso šiame socialiniame tinkle gali būti nupirkta reklamos už kone 4 mlrd. dolerių.