Balandžio pradžioje interneto bendrovės „Google“ generalinio direktoriaus pareigas paliksiantis Ericas Schmidtas pareiškė, kad jo vadovaujama bendrovė socialinio tinklo „Facebook“ nelaiko tokiu dideliu konkurentu kaip daugelis mano. „Turime konkurentą, kurio pavadinimas – „Microsoft“. „Microsoft“ turi daugiau pinigų, daugiau inžinierių ir didesnę pasaulinę skverbtį. Kasdien konkuruojame su „Microsoft“, - interviu „Fortune“ teigia E. Schmidtas.
Savo ruožtu kalbėdamas apie „Facebook“ jis teigė, kad šis socialinis tinklas „aiškiai nurodė nenorintis eiti į paieškos verslą“. „Facebook“ vartotojai yra linkę naudotis „Google“ paieška, o „Facebook“ reklamų verslas neišstumia „Google“ reklamų“, – kalba E. Schmidtas.
Visgi rinkoje „Google“ ir „Facebook“ dažnai laikomos konkuruojančiomis bendrovėmis. Nors „Google“ valdo populiariausią pasaulio paieškos variklį ir turi itin efektyvią reklamos platformą, „Facebook“ turi išsamios informacijos apie vartotojus bei jų ryšius, o tai irgi suteikia naujų itin tiksliai pritaikytos reklamos galimybių.
Rinkoje taip pat jau kurį laiką sklando gandai, kad „Google“ gali ruošti rimtą „Facebook“ konkurentą. Visgi ankstesni bendrovės „socialiniai“ bandymai, tokie kaip „Google Buzz“ ar, iš dalies, „Google Wave“, nesulaukė itin didelės sėkmės. Kita vertus, „Google“ priklausantis socialinis tinklas „Orkut“ kai kuriose šalyse, pvz., Brazilijoje, yra populiarus.
Jau skelbta, kad balandžio 4 d. „Google“ generalinio direktoriaus pareigas perims bendrovės bendraįkūrėjas Larry Page.