Viena pasaulio lyderių ir vartotojiškos elektronikos technologijų inovacijų kūrėjų „LG Electronics“ (LG) skelbia apie išaugusius metinius rezultatus – kompanijos pajamos 2010 m. siekė 48,2 mlrd., grynasis pelnas – 1,1 mlrd. JAV dolerių. 2010 m. veiklos pelningumas vertinamas 152,5 mln. JAV dolerių.
2010 m. spalio – gruodžio mėnesiais LG pajamos siekė 13 mlrd. JAV dolerių, t. y. 9,4 proc. daugiau nei trečiąjį praėjusių metų ketvirtį. Daugiausia pelno kompanijai atnešė namų pramogų ir buitinės technikos sektoriai, taip pat išaugę plokščiaekranių televizorių pardavimai. Tačiau, lyginant su trečiuoju 2010 m. ketvirčiu, bendrovė spalio-gruodžio mėnesiais patyrė 226,3 mln. JAV dolerių grynojo nuostolio, taip pat sumažėjo bendras veiklos pelningumas.
„LG Home Entertainment Company“ pardavimai 2010 m. paskutinį ketvirtį išaugo 15,8 proc. lyginant su tuo pačiu 2009 m. laikotarpiu. Sėkmingus rezultatus lėmė išaugusi plokčiaekranių televizorių paklausa – kompanija pardavė 8,7 mln. televizorių (33 proc. daugiau nei ketvirtą 2009 m. ketvirtį). Tačiau, lyginant su trečiuoju 2010 m. ketvirčiu, spalio – gruodžio mėnesių pelnas sumažėjo. Metiniai kompanijos pardavimai siekė 19,1 mlrd. JAV dolerių ir, lyginant su 2009 m., išaugo 12,5 procentų.
„LG Mobile Communications Company“ pajamos spalio – gruodžio mėnesiais išaugo 10,9 proc. per ketvirtį. Sėkmingus rezultatus lėmė išmaniųjų telefonų, tokių kaip „LG Optimus One“ pardavimų rezultatai – kompanija pardavė 30,6 mln. telefonų, t. y. 8 proc. daugiau lyginant su trečiuoju 2010 m. ketvirčiu.
Paskutinis 2010 m. ketvirtis buvo sėkmingas „LG Home Appliance Company“ – kompanijos pardavimai, lyginant su tuo pačiu 2009 m. ketvirčiu, išaugo 13,7 proc. ir atnešė 2,5 mlrd. JAV dolerių pajamų bei 68,8 mln. JAV dolerių grynojo pelno. Metiniai pardavimai, lyginant su 2009 m., išaugo 11,9 proc. ir pasiekė 9,2 mlrd. JAV dolerių pelną. Šiais metais LG tikisi išlaikyti lyderio pozicijas šaldytuvų ir skalbimo mašinų rinkoje, taip pat plėsti linijinių kompresorių ir vandens valymo įrenginių verslą.
Paskutinį 2010 m. ketvirtį išaugusi verslo sektoriui skirtų oro kondicionierių paklausa Vidurio Azijos, Afrikos, Centrinės ir Pietų Amerikos šalyse lėmė 50,5 proc. didesnius (lyginant su tuo pačiu 2009 m. laikotarpiu) „LG Air Conditioning Company“ pardavimus. Jie atnešė kompanijai 0,8 mlrd. JAV dolerių pajamas. Metinės pajamos siekė 4,2 mlrd. JAV dolerių – 12,2 proc. daugiau nei 2009 metais.
„LG Business Solutions Company“ pranešė, kad jos pajamos 2010 m. paskutinį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu 2009 m. periodu, išaugo 1,9 proc. iki 1,1 mlrd. JAV dolerių. Metinės kompanijos pajamos siekė 4,2 mlrd. JAV dolerių, t. y. 4,3 proc. daugiau nei 2009 metais.
2011 m. LG daugiausia dėmesio planuoja skirti ilgalaikėms investicijoms į aukštos kokybės produktų plėtrą, taip pat didelį potencialią turintį verslą, tokį kaip saulės energija, verslui skirti oro kondicionieriai, vandens valymo technologijos.