Pirmadienį buvo paskelbti tyrimai, kuriuose teigiama, kad šiemet mikrotinklaraščių portalas „Twitter“ susižers 150 milijonų JAV dolerių (381,20 mln. Lt) už reklamą, praneša AFP.
Tyrimus atlikusi skaitmeninių tyrimų kompanija „eMarketer“ teigia, kad 2010 metais „Twitter“ už reklamą užsidirbo 45 mln. JAV dolerių (114,36 mln. Lt). Tikimasi, kad šiemet ši suma pasieks 150 mln. JAV dolerių (381,20 mln. Lt), o 2012 metais – net 250 mln. JAV dolerių (635,33 mln. Lt).
„Viena iš šio dramatiško augimo šiais metais priežasčių – įdiegta savitarnos reklamos sistema, kokią naudoja internetiniai portalai „Google“ ir „Facebook“, – teigia kompanija „eMarketer“.
„Twitter“ yra pasiruošęs tokiam pačiam reklamos verslui, kuris finansavo „Facebook“ augimą“, – sakė kompanijos „eMarketer“ pagrindinė analitikė Debra Aho Williamson. Praėjusį mėnesį interneto ortalas „Twitter“ sulaukė 200 mln. JAV dolerių (508,26 mln. Lt) investicijos. Šiuo metu San Franciske įsteigta kompanija yra vertinama 3,7 mlrd. JAV dolerių (9,4 mlrd. Lt).