Nors planšetiniai kompiuteriai dažnai įsivaizduojami kaip prietaisai privatiems vartotojams, audito ir konsultacijų bendrovė „Deloitte“ prognozuoja ir jų sėkmę verslo segmente.
„Deloitte“ skaičiavimais, šiemet planšetinių kompiuterių pasaulinė rinka sudarys 50 mln. vnt., o daugiau kaip ketvirtį jų nusipirks verslo klientai, praneša „Reuters“ agentūra. Šią rinką pernai išjudinęs „Apple“ „iPad“ kompiuteris, bendrovės nuomone, turėtų išlikti vienvaldis lyderis. Beje, internete jau kurį laiką sklando gandai apie būsimąją antrąją „iPad“ versiją, apie kurią „Apple“ gali pranešti vasario pradžioje.
Kalbėdama apie planšetinių kompiuterių pardavimus verslo segmentui, „Deloitte“ mano, kad jų dalis visoje rinkoje artimiausius keletą metų dar labiau padidės.
Tokios prognozės būtų palankios daugiausia verslo klientams skirtus „BlackBerry“ telefonus gaminančiai Kanados bendrovei „Research in Motion“, šį mėnesį pristačiusiai savo planšetinį kompiuterį „PlayBook“. Jo rinkoje laukiama vasario–kovo mėnesiais.
„Deloitte“ prognozuoja, kad išmaniųjų telefonų pardavimai šiemet sudarys 375 mln. vnt., o stacionariųjų bei nešiojamųjų kompiuterių – 390 mln. vnt. Vadinasi, prie telefonų pridėjus planšetinius kompiuterius, šio segmento pardavimai šiemet pirmąkart gali būti didesni už kompiuterių segmento pardavimus.