Jau šį pavasarį JAV ir kitose šalyse veikiantis grupinių interneto kuponų portalas „Groupon“ gali paskelbti pirminį viešą savo akcijų siūlymą, kurio metu kompanija gali būti įvertinta 15 mlrd. JAV dolerių (apie 39 mlrd. Lt), praneša su šiuo reikalu susiję „New York Times“ šaltiniai.
Šią savaitę sulaukusi 950 mln. JAV dolerių (2,46 mlrd. Lt) investicijų, „Groupon” jau buvo susitikusi su bankais aptarti pavasarį planuojamo žingsnio į akcijų biržą, teigia šaltiniai.
Jau skelbta, kad tokie projektai kaip „Groupon“ investuotojus ir interneto verslininkus domina tuo, kad jie padeda sujungti tradicinę mažmeninę prekybą ir internetą.
Nepaisant sparčios interneto prekybos plėtros visame pasaulyje, paprastai didesnė apyvarta būna pas tradicinius mažmenininkus, tačiau jie ne visada pasinaudoja interneto suteikiamomis galimybėmis.
„Groupon“ bei panašūs projektai, kurių jau yra ir Lietuvoje, atskiruose miestuose siūlo vartotojams balsuoti, kokioms prekėms ar paslaugoms nuolaidos jie labiausiai pageidauja. „Laimėjusi“ nuolaida galioja kitą dieną, o vartotojai šturmuoja ją siūlančią parduotuvę.
Susidomėjimą „Groupon“ buvo išreiškusi ir interneto milžinė „Google“, norėjusi įsigyti bendrovę už 6 mlrd. JAV dolerių (15,5 mlrd. Lt). Tačiau pasiūlymą parsiduoti „Groupon“ atmetė.
Beje, rinka kitąmet laukia ir „Facebook“ pirminio viešo akcijų siūlymo. Bendrovė, paskutiniais skaičiavimais, verta 50 mlrd. JAV dolerių (129,2 mlrd. Lt).