Kadaise pasaulyje pirmavusį socialinį tinklą „MySpace“ valdanti „News Corporation“ sprendžia dėl jo ateities. Tarp svarstomų galimybių – „MySpace“ pardavimas, susijungimas ar naujų investuotojų pritraukimas.
„Reuters“ šaltinių žiniomis, logiškiausia svarstoma išeitis yra naujų akcininkų pritraukimas, pavyzdžiui, iš rizikos ar privataus kapitalo fondų.
O trečiadienį „News Corp“ atstovai spaudai patvirtino, kad bendrovė svarsto įvairių strateginių „MySpace“ verslo pokyčių galimybę – pardavimą, sujungimą ar naujų akcininkų paiešką.
2005 m. už „MySpace“ Ruperto Murdocho vadovaujama žiniasklaidos imperija buvo sumokėjusi 580 mln. JAV dolerių (1,53 mlrd. Lt), bet jau 2008 m. šį socialinį tinklą aplenkė „Facebook“. Vėliau „MySpace“ teko atleisti darbuotojų, o šią savaitę skelbta, kad bendrovė atleido beveik pusę iš 1 tūkst. savo komandos.
Jau praėjusį rudenį „MySpace“ nuleido rankas kovoje su „Facebook“ atsisakydama kai kurių nuo šio socialinio tinklo nusižiūrėtų funkcijų. Be to, „MySpace“ tam tikras funkcijas netgi sujungė su „Facebook“ ir nutarė daugiau dėmesio skirti muzikiniams projektams.
Būtent muzika visais laikais buvo pagrindinis „MySpace“ koziris. Daliai nepriklausomų grupių ir atlikėjų „MySpace“ iki šiol yra patraukli terpė populiarinti save be leidėjų pagalbos.