Per praėjusius metus į telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ mobiliojo ryšio tinklą perėjo 50 proc. daugiau įmonių ir organizacijų nei iš jo pasitraukė. Bendrovės duomenimis, galimybe perkelti numerius į „Tele2“ tinklą daugiausia pasinaudojo smulkiojo ir vidutinio verslo įmonės, taip pat vis dažniau „Tele2“ paslaugas rinkosi didžiosios verslo bendrovės.
„Šiuos pokyčius verslo klientų segmente fiksuojame nuo 2009 metų. Pastarųjų dvejų metų ekonominė padėtis gerokai sustiprino Lietuvos verslininkams būdingą racionalumą. Įmonėms bei organizacijoms buvo ir liko svarbi ryšio paslaugų kaina“, − teigia Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Bendrovės „RAIT“ atlikto tyrimo duomenimis, įmonės, perėjusios į „Tele2“, teigia vidutiniškai mobiliajam ryšiui sutaupančios 37 procentus išlaidų. Net 97 proc. verslininkų, perėjusių į „Tele2“ tinklą, teigia sumažinę sąskaitas už mobilųjį ryšį.
Bendrovės duomenimis, vien per trečiąjį 2010 m. ketvirtį „Tele2“ paslaugomis besinaudojančių verslo klientų skaičius per metus išaugo 4,7 proc. ir viršijo 95 tūkstančius. Pastaraisiais metais „Tele2“ paslaugomis vis aktyviau naudojosi ir viešojo sektoriaus organizacijos – bendrovė paslaugas teikė didesnei pusei šalies ministerijų, daugiau kaip 700 biudžetinių įstaigų.
Numerių perkėlimo statistiką renkančios bendrovės „Mano numeris“ duomenimis, per pastaruosius penkerius metus „Tele2“ buvo vienintelė mobiliojo ryšio operatorė, į kurią numerius persikėlusių klientų pokytis kasmet buvo tik teigiamas. Nuo 2006 m. bendrovės klientų skaičius dėl numerio perkėlimo išaugo beveik 130 tūkst.