Technologinių paslaugų pramonės asociacija (angl. Technology Services Industry Association, TSIA) puikiai įvertino HP verslui skirtų stacionarių ir nešiojamųjų kompiuterių padalinio teikiamas aptarnavimo paslaugas.
Šiam padaliniui buvo įteiktas Aptarnavimo meistriškumo (angl. Excellence in Service Operations) sertifikatas už aukštos kokybės techninę pagalbą, teikiamą klientams Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione. HP yra vienintelė asmeninių kompiuterių gamintoja, 2010 metais gavusi šį rinkoje pripažintą sertifikatą.
HP Asmeninių sistemų grupės Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regiono verslo kompiuterių padalinio tiesioginės pagalbos klientams komanda – virš 500 regioninių skambučių centrų darbuotojų – kalba 20 skirtingų kalbų, aptarnauja 26 šalis ir kiekvieną mėnesį atsiliepia į vidutiniškai 150 tūkstančių skambučių.
HP teikiamas paslaugas ištyrė TSIA auditoriai, aptarnavimo paslaugų tiekimo kokybę lygindami su beveik 300 geriausių šio sektoriaus atstovų. TSIA audito metu HP verslo klientų aptarnavimo paslaugos pasirodė labai gerai: klientai greitai sujungiami su pagalbos specialistais, nutrūksta tik labai maža dalis skambučių, o pokalbiai yra efektyvūs.
„Verslo įmonės darbuotojui, susidūrusiam su problema, reikia greitos reakcijos, nusimanančių specialistų ir skubių sprendimų. Nesustodami dirbame siekdami, kad HP verslo klientų aptarnavimo paslaugos veiktų taip, kaip to reikia verslui. Mums labai malonu gauti TSIA sertifikatą, kuris patvirtina, jog dirbame teisinga kryptimi, – sakė HP Europos, Artimųjų Rytų bei Afrikos regiono Asmeninių sistemų grupės klientų aptarnavimo ir garantinių paslaugų viceprezidentas Gilbertas Rossi. – Mes ir toliau stengsimės užtikrinti patikimą verslo klientų aptarnavimą.“
„HP pademonstravo sugebėjimą teikti nepriekaištingą pagalbą savo verslo klientams, – sakė TSIA Organizacijų vertinimo programų vadovė Joanne Weigel. – Išskirtinis šios įmonės bruožas – tai jautrumas regioniniams verslo klientų ir darbuotojų skirtumams.“
Tai pirmieji metai, kai TSIA auditavo HP veiklą šiame regione. Tuo tarpu Šiaurės Amerikoje verslo kompiuterių padalinys Aptarnavimo meistriškumo sertifikatus gauna trečius metus iš eilės. Audito išplėtimas į kitus regionus žymi HP pasiryžimą teikti aukščiausios klasės paslaugas savo verslo klientams visame pasaulyje. Neseniai TSIA pripažino ir HP Europoje, Artimuosiuose rytuose ir Afrikoje teikiamas asmeninių kompiuterių ir spausdintuvų techninio aptarnavimo paslaugas kaip itin aukštos kokybės.