Pasaulinės išlaidos reklamai 2011 metais padidės 4,6 % iki 463,297 milijardo dolerių, skelbia reklamos agentūra „ZenithOptimedia“. 2012 ir 2013 metais jos didės 5,2 % kasmet atitinkamai iki 486,898 ir 511,890 milijardo dolerių.
Pagrindine reklamos rinkos augimo priežastimi taps reklama internete. Agentūros duomenimis, išlaidos interneto reklamai auga trigubai greičiau nei visa reklamos rinka. Jei 2009 metais šiai reklamai buvo išeikvota 54,209 milijardo dolerių, tai šiais metais tikimasi, jog šis skaičius sieks 61,884 milijardo, o 2011 metais – 70,518 milijardo dolerių.
Agentūra prognozuoja, kad didžiausia išlaidų dalis teks reklamai televizijoje. 2010 metais jos dalis sieks 41 %, o 2013 metais – 42 %. Taip pat manoma, kad maždaug 2 % mažės reklamos dalis laikraščiuose ir žurnaluose.
„ZenithOptimedia“ prognozuoja, kad 2010 metais iš reklamos gautos pajamos padidės 4,9 % iki 443,102 milijardo dolerių. Spalį „ZenithOptimedia“ skelbė, kad augimas sieks 4,8 %.