Informacijos telefonu paslaugų lyderė Lietuvoje „Lintel“ Vilniuje ir Klaipėdoje įsteigė du naujus kontaktų centrus, kuriuose įdarbino daugiau nei 400 klientų aptarnavimo specialistų. Nuo šiol didžiausių šalies bendrovių klientai bus aptarnaujami iš viso šešiuose bendrovės kontaktų centruose.
Vilniuje naujasis kontaktų centras įsikūrė verslo centre „Evolution“ (Ukmergės g. 223), o Klaipėdoje – Danės gatvėje (Danės g. 6). Dar keturi „Lintel“ kontaktų centrai veikia Kaune, Panevėžyje, Radviliškyje bei Klaipėdos Vingio gatvėje.
Plėsdama veiklą „Lintel“ per 2010 metus jau įdarbino daugiau nei 400 specialistų, planuojama, kad šių metų pabaigoje bendrovėje dirbs daugiau nei 1,2 tūkst. darbuotojų. 2009 gruodį jų buvo maždaug 800.
TEO įmonių grupei priklausančios „Lintel“ generalinio direktoriaus Remigijaus Šerio teigimu, nuotolinio klientų aptarnavimo sprendimai itin išpopuliarėjo ekonominio sunkmečio laikotarpiu – tokiu būdu bendrauti su klientais ar parduoti paslaugas yra pigiau ir efektyviau.
„Kitų šalių patirtis rodo, kad naudodamosi kontaktų centrų paslaugomis taupyti bei sėkmingai įdiegti „vieno langelio“ principą gali ne tik verslo įmonės, bet ir viešosios įstaigos – savivaldybės ar mokesčių, sveikatos ir kitais klausimais besirūpinančios institucijos“, – teigė R. Šeris.
Šiuo metu „Lintel“ dirbantys konsultantai per metus vidutiniškai atsako maždaug į 16 milijonų skambučių. Visuose „Lintel“ kontaktų centruose įdiegta moderni informacinė sistema, virtualiai sujungianti Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Radviliškyje esančius kontaktų centrus, paskirstanti skambučių srautus ir užtikrinanti, kad į juos visus būtų atsiliepiama laiku. Sistema taip pat leidžia neribotai kurti papildomas nuotolines darbo vietas bet kurioje Lietuvos vietoje.
Šiuo metu „Lintel“ teikia klientų aptarnavimo ir pardavimo telefonu paslaugas tokioms bendrovėms kaip TEO, „Omnitel“, „Tele2“, „Lietuvos draudimas“, „Vilniaus energija“, „Maxima LT“, „Rytų skirstomieji tinklai“, „Vilniaus energija“ ir kitoms.