Didėjant interneto skvarbai ir svarbai, elektroninės parduotuvės virsta vis dažniau pasitaikančia, įprasta ir atsiperkančia verslo vystymo ar net sukūrimo dalimi.
Šiandieną Lietuvos interneto erdvėje galima įsigyti visko: nuo ekologiškų bulvių iki bioninių ausų.
Nemažai prie to prisidėjo elektroninių parduotuvių kūrimo paslauga – „Freeshop“.
„Paslaugos esmė paprasta: mokėdamas 33 Lt/mėn + PVM už serverio nuomą, klientas gauna modernią, lengvai valdomą bei nemokamą elektroninę parduotuvę“, – teigia „Freeshop“ vadovas Robertas Ulinskas.
Atvirojo kodo programos „Joomla!“ pagrindu sukurta „Freeshop“ elektroninės parduotuvės sistema greitai rado savo vietą Lietuvos interneto platybėse.
„Mano nuomone, optimizavimo paieškos sistemoms ar analizės įrankiai, lankstus turinio valdymas, nuolaidų, kainų lygių ir kt. moduliai turi būti laikomi elektroninės parduotuvės būtinybe, o ne privalumu, – sako „Freeshop“ vadovas. – Suprantame, kad prieinamumas ir funkcionalumas – vienos svarbiausių vartotojui savybių ir vietoje to, kad išradinėtume dviratį iš naujo, panaudojome pasauliniu lygiu pripažintą sistemą „Joomla!“, kurią pritaikėme Lietuvos rinkai. Tai leido pasiūlyti gerokai mažesnę kainą už kokybišką paslaugą.“
„Freeshop“ nestovi vietoje nes, be nuolatinių „Joomla!“ atnaujinimų, sistemos plėtrai daro įtaką ir vartotojų bei rinkos poreikiai.
„Kas kitas geriausiai pasakys, ko reikia, jei ne pats klientas. O pastarųjų turime įvairiausių: nuo privačių asmenų, nutarusių „pabandyti“, iki dešimtis tūkstančių produktų turinčių, seniai rinkoje įsitvirtinusių, įmonių. Stengiamės nepamiršti nei vieno. Įdiegėme centralizuotą pagalbos klientams valdymo sistemą, kartu su 1 000 000 lankytojų per mėnesį turinčiu portalu plius.lt suteikėme nemokamą galimybę skelbti el. parduotuvių prekes turgus.plius.lt portale. Atsižvelgdami į klientų poreikius ir rinkos tendencijas, „Freeshop“ paslaugą tobuliname kasdien“, – teigia R. Ulinskas.